יום שלישי, 31 במאי 2011

שימו פס!

הפרנץ' מניקור המיתולוגי מקבל טוויסט עדכני!
פוסט אורח מאת: קובי טיריפינטו

מראה ה- פרנץ' מניקור שהפך שם נרדף למראה מטופח וקלאסי, נזקף לזכותה של ענקית הלק האמריקאית ORLY. "אורלי" הייתה הראשונה שנדרשה לספק מענה זה לצורך שעלה בענף הקולנוע, כבר בשנות השלושים של המאה הקודמת, בכדי לספק לשחקניות מענה למראה ציפורניים מטופח אך נטול צבע.

פרנץ' Color Block של אורלי פרנץ' "קולור בלוק" - ORLY

עתה (אביב 2011) פורץ לו הטרנד שוב בטוויסט מעט אחר. לדברי קטיה שו, המדריכה הראשית של המותג: "כמעט 90 שנה מאז שהציגה חברת אורלי את טרנד הפרנץ' המיתולוגי אנו עושים זאת שוב בדמותו של טרנד חדש וייחודי בשם 'פרנץ קולור בלוק'. הרעיון: לספק מענה חדש לנשים החובבות את מראה הפרנץ אולם חפצות בהבלטתו. לאביב הקרוב חברתנו מציגה מראה חדשני בדמותה של דוגמנית יפיפייה, אשר ציפורניה משוחות בשני גווני לק בולטים ומנוגדים, כאשר חלקו העליון של הציפורן משוח כפרנץ' צבעוני ואילו חלקו השני בגוון צבעוני מנוגד. הרעיון הוא שילוב של גוונים בעלי צבעוניות דומיננטית, שלא לומר צועקת, כגון סגול חציל, פוקסיה, כתום, צהוב לימון וטורקיז, תוך יצירת חיבור לא שגרתי, מה שמלהיב כאן: לחשוב מחוץ לקופסה ובעיקר לחשוב צעיר, רענן ואביבי".

נדמה, כי גם הפעם כולם חוגגים את המצאתה של אורלי. חב' הענק ספורה השיקה לקיץ מראה פרנץ' צבעוני וגם מותג הלקים הצעיר מניו יורק, קולור-קלאב הציג לוק דומה בגווני הסגול. בזירה המקומית כובש המותג הישראלי CHIC בטרנד הנוכחי והשמועה גורסת, כי מותגי לק נוספים יצטרפו בקרוב לחגיגה...

פרנץ קולור-בלוק model image קולור קלאב פרנץ' "קולור בלוק" – COLOR CLUB

פרנץ צבעוני של שיק צילום אלון גנון פרנץ' צבעוני - CHIC

עוד נדמה, כי גם מעצבי־העל משתגעים על הטרנד הזה, שכן ה"קולור־בלוק" כבר הספיק לככב בכל התצוגות של אביב־קיץ 2011 בדמותם של אאוטפיטים זרחניים. בית האופנה גוצ'י, לדוגמא, הציג פריטים שונים מסאטן בגוני כתום בהיר, סגול ואף ירוק, אצל ג'יל סנדר נמנעו מהצהוב הצעקני, אך שלחו את הדוגמניות למסלול עטויות מעילים וחצאיות מקסי בגוון ירוק, ואפילו כוהנת האופנה דיאן וון פירסטנברג נכנעה לצבעוניות עליזה זו, כשבחרה לשלב מכנסיים סגולים עם חולצת שיפון ורודה.
אולם היה זה המעצב ז'ק פוזן המתאפיין בסילואטים הדרמטיים ובבחירת הצבעים שלו אשר עשה העונה חיבור הרמוני של האיפור השיער, הלק והאאוטפיטים שלו. על המסלול נראו הרבה צורות וחתכים מעניינים של צלליות זרחניות לעיניים יחד עם דוגמאות מרטיטות לציפורניים.

3 תגובות:

  1. אהבתי מאוד :)
    מתכוונת ליישם הקיץ!

    השבמחק
  2. זה טרנד מאוד חמוד :) נראה כיפי!
    בכלליות לא אהבתי את הקולור בלוקינג בבגדים, נעליים ואביזרים (אני גם לא בחורה של צבעים) אבל בלקים העניין שונה לגמרי מבחינתי.
    בהחלט אהבתי!

    השבמחק
  3. האמת שגם אני לא כל-כך מתחברת לאופנת הקולור בלוק, אבל בהחלט יותר קל "לעכל" אותה כשהיא על הציפורניים

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails