יום ראשון, 29 במאי 2011

רשת BODY SHOP מתרחבת עם חנות נוספת

bosy shop

רשת חנויות BODY SHOP, המתמחה במוצרי טיפוח ופינוק מן הטבע, מתרחבת עם השקתה של חנות נוספת ב"קניון הזהב" בראשון לציון, בהשקעה כוללת של כ- 300,000 ₪. החנות, שתשתרע על שטח של 50 מ"ר, עתידה להיפתח במהלך חודש יוני הקרוב והיא תמוקם באגף הצפוני החדש של הקניון (בנוסף לחנות הקיימת כבר באותו הקניון).
קונספט החנות החדשה מתיישר עם קו העיצוב החדש של החברה, המבוסס על סגנון של ספא אמיתי, מלווה בתחושות פינוק ומרגוע. העיצוב בקו נקי ובגוונים של ירוק בהיר המשדרים אלגנטיות ושלווה המדגישים את הקונספט הטבעי של החברה.

חנות בודי שופ

לדברי דני בר-און, מנכ"ל רשת BODY SHOP, "הרשת שכוללת כיום 44 סניפים בפריסה ארצית, נמצאת במגמת התפתחות מתמדת, כאשר מטרתנו להתפרס בכל רחבי הארץ ולמקם חנויות שלנו באזורים אסטרטגיים ברמת קהל הלקוחות הפוטנציאלי. החנות הנוספת בראשון לציון, תרחיב את מעגל הקונים ותציג ללקוחות האזור את ליין המוצרים האהוב והמוכר, לצד סדרות מוצרים חדשות שהשקנו לאחרונה, כולל סדרת ונילה, שהוצאנו וזכתה להצלחה אדירה".

כחלק מהפעילות השוטפת והרחבת הרשת, מקפידה רשת 'BODY SHOP' לשמור על איכות הסביבה. כל קו המוצרים ואריזותיהם, מיוצרים מחומרים הניתנים למחזור וידידותיים לסביבה, כאשר במקביל המוצרים מבוססים על רכיבים טבעיים ללא חומרים מהחי ולא נוסו על בעלי חיים!

אגב, הפרזנטורית הראשונה של הרשת בישראל היא השחקנית הידועה עדי הימלבלוי, שנבחרה להוביל קמפיין פרסום רחב יריעה עבור המותג, כאשר לחלק ממנו כבר נחשפנו בפסח האחרון:

לאתר החברה: www.body-shop.co.il

תגובה 1:

  1. הכל טוב ויפה אבל הם לא מביאים כמעט כלום לארץ וזה חבל..יש להם מוצרים כל כך טובים

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails