יום חמישי, 12 במאי 2011

נסיעת מבחן: MAYBELLINE SUPERSTAY 24H – שפתון עמיד עד 24 שעות

1

מותג האיפור "מייבלין ניו-יורק" השיק לאחרונה את סופר סטיי 24 שעות סדרת שפתונים המבטיחה עמידות של עד 24 שעות !!!
סדרת השפתונים מבוססת על טכנולוגיית MICRO-FLEX, המשלבת שני רכיבים חדשניים: שרף מיקרו-פלס ושעוות מיקרו-פלקס. לדברי החברה, שני הרכיבים הללו מאפשרים היצמדות טובה יותר של הצבע על השפתיים ועמידות לטווח ארוך מאד – כאמור, עד 24 שעות, גם לאחר שתייה ואכילה. הצבע אינו מתקשה ואינו מתפורר.

השפתון מגיע באריזה דו-צדדית, כאשר בצד אחד מצוי למעשה השפתון עצמו, שמגיע במרקם נוזלי, ובצד השני - באלם המעניק שכבת לחות להזנה והרגעה של השפתיים.

סופרסטיי1

המוצר מיועד לשימוש בשני שלבים. בשלב ראשון, יש למרוח את השפתון הנוזלי, להמתין עד ליבוש מלא ומוחלט שלו (לי זה לקח משהו כמו 2-3 דקות) ואז למרוח מעליו את שכבת הבאלם.

סופרסטיי
סדרת "סופר סטיי 24 שעות" כוללת 20 גוונים מ-4 משפחות צבעים: אדומים-קורלים, ורודים, סגולים-שזיפים וחומים-צבעי עור. קיבלתי להתנסות שני שפתונים מהסדרה: Red Passion (מס' 510 – אדום), ו- Crimson Crystal (מס' 538 – אדום-קורלי עם נצנצים). את הגוונים ניתן לראות בקלות דרך הטיובה השקופה.

הגוונים 3 גוון מס' 5102גוון מס' 538

מריחה השפתון נוחה מאד לביצוע באמצעות האפליקטור שלו. כדי לכסות באופן מלא את השפתיים, הצטרכתי לטבול את האפליקטור יותר מפעם אחת בחומר. כבר לאחר שניות אחדות מרגע התחלת המריחה, חשתי תחושת יובש קלה בשפתיים, שנעלמה ברגע שהנחתי את הבאלם מעליהם.

הבאלם הבאלם

כמו שניתן לראות בתמונה מעל, הבאלם מגיע בצורת ליפסטיק ומזכיר מאד במירקמו את ה"לאבלו" המפורסם. לאחר הנחת הבאלם השפתיים מקבלות תחושה נינוחה ונעימה והן מרגישות רכות וגמישות. בנוסף, השפתיים מקבלות מראה מלא וחי יותר עם שכבת הבאלם מעליהן. אגב, אם ממתינים מספיק זמן להתייבשות שכבת השפתון, הבאלם עצמו אינו מוכתם (או אם תרצו- מתלכלך) מהשפתון.

עוד אגב: כמאפרת, אני ממליצה לכם להשתמש בעפרון לתחימת השפתיים, בטרם השימוש בשפתונים עמידים. רצוי כמובן לבחור בגוון התואם לגוון השפתון, אבל גם גוון טבעי/שקוף כלשהו, יכול להתאים ולמנוע את זליגת השפתון מקו השפתיים. גם פילינג קל לשפתיים ישפר את מראה השפתיים והן יראו פחות יבשות.

בחרתי לנסות את השפתון האדום (מס'  510) - אני מתה על שפתונים אדומים לוהטים, אבל אני חייבת להודות שמעולם לא היה לי אומץ ללבוש אחד כזה על עצמי. כמובן, שהמטרה מקדשת את האמצעים וכפי שתראו בתמונות שלהלן, החלטתי להקריב את עצמי למענכם. רק תתעלמו, בבקשה, מצורת המריחה הזוועתית והעקומה שביצעתי על עצמי (בכל זאת, ההתרגשות מגודל המעמד השפיעה כאן…)

את השפתון (כולל הבאלם) מרחתי בסביבות 12:00 בצהרים ונשארתי איתו למשך 12 שעות תמימות. בין לבין, אכלתי ושתיתי כמובן (לא משנה מה, אבל התפריט היה קשור באופן מובהק לחגיגות יום העצמאות המסורתיות…). עכשיו, כל שנותר הוא לתת לתמונות לדבר בעד עצמן:

בלי שכבת לחותהשפתון ללא שכבת באלם מעליו

עם שכבת לחות השפתון עם שכבת באלם מעליו

אחרי 4 שעות אחרי ארבע שעות, כולל אוכל ושתיה

אחרי 6 שעות אחרי 6 שעות

אחרי 12 שעות אחרי 12 שעות

אז כמו שניתן לראות, השפתון לצערי לא עמד בהבטחות וכבר אחרי 6 שעות החל להראות סימני דהייה והעלמות. לא מן הנמנע הוא, שמרקמו השומני משהו (אם להתבטא בעדינות) של תפריט יום העצמאות תרם כאן את חלקו לפגיעה במערכות ההגנה של השפתון, אם כי בקומוניקט שצורף למוצר הובטח כי הוא "מציב גבולות וזמן חדשים לצבע העמיד".

למרות שנראה שהשפתון לא עמד בהבטחות ובקושי הצליח לשרוד על השפתיים במשך 12 שעות, הופתעתי לגלות מאידך, שהסווטצ'ים שעשיתי לצורך צילום גווני השפתונים נותרו על ידי למשך יותר מ-48 שעות (!!!) ושרדו בשלמות ובגבורה ראויה לציון כמה מקלחות חמות ואפילו סשן ארוך של שטיפת כלים. אני מניחה, שהסיבה לכך קשורה בעובדה שלא הונחה מעליהם השכבה השומנית של הבאלם. אני חושבת, שבעתיד הקרוב אנסה שוב את השפתון, הפעם ללא שכבת הבאלם מעליו (בתקווה שתחושת היובש לא תהיה מעיקה כל-כך) ואשמח לחזור ולדווח לכם שוב כיצד השפתון שרד.

לסיכום: השפתון אמנם לא שורד 24 שעות (או יותר נכון- "עד 24 שעות"), אבל סה"כ הוא מחזיק מעמד לא רע יחסית לשפתונים אחרים. בנוסף, טווח הגוונים הינו רחב מאד, כך שכל אחת תוכל בוודאי למצוא בו את הגוונים החביבים עליה. תוסיפו לכך את העובדה, שהאריזה נוחה לנשיאה בתיק וכמובן את המחיר השווה כמעט לכל כיס (במאי ויוני 2011 הוא נמכר במחיר היכרות של 60 ש"ח, במקום 100 ש"ח).

את מוצרי "מייבלין ניו-יורק ניו-יורק" ניתן להשיג ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן, H&O, ניו פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות הפרטיות.


הערה: המוצר נשלח אלי ממשרד היח"צ של החברה. אני לא מקורבת לחברה ואני לא מקבלת תשלום עבור חוות-דעתי על המוצר. כל המחשבות והדעות המובעות בחוות-דעתי הן שלי בלבד והן מייצגות באופן אמיתי את הדרך בה המוצר עבד עבורי!

4 תגובות:

  1. שלום
    אני קניתי את שפתון אך הוא לא עמיד כמו שאתם אומרים ל 24 שעות אפילו לא ל 12 שעות מסתערת ששלמתי עליו הסכום

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימית יקרה, כמו שאת רואה בתמונות פה בפוסט, גם עלי השפתון לא שרד 24 שעות. אבל גיליתי שאם אני מוותרת על שכבת הבאלם מעל השפתון, הוא מחזיק עלי כמעט כל היום.

      מחק
  2. אני קניתי את הספטון העמיד של MAYBELINE וגם המלצתי לאחותי. רק שכעבור כמה חודשים של שימוש קיבלתי פס אדמדם סביב הספתיית שלא יורד עם שום דבר.אותו תופעה גם לאחותי. לא ממליצה לנסות.

    השבמחק
    תשובות
    1. מוזר מאד! גם אני משתמשת בשפתונים הללו כבר תקופה ארוכה מאד וזה לא קרה לי.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails