יום ראשון, 8 במאי 2011

RoC Sublime Energy – יופי מחשמל בשרות המדע

רוק - סובליים אנרג'י  לעיניים צילום אפרת אשל

מותג הדרמו-קוסמטיקה RoC("רוק") מציע לנו את החידושים הטכנולוגיים הכי חמים בתחום עם הרכיבים היעילים ביותר (רטינול, לדוגמא), אבל יחד עם זאת הוא עושה זאת בדרך-כלל בצורה צנועה ושקטה, בלי יותר מידי רעש וזיקוקים. כעת, עם השקתה של ה- Sublime Energy – סדרה טיפולית חדשנית למניעת הזדקנות העור, החוקים משתנים. אחרי השקה מוצלחת בארה"ב ובאירופה, עם שני פרסים איכותיים באמתחתה (פרס החדשנות של המגזין "מארי קלייר" ופרס "אדיסון" לחדשנות מדעית לשנת 2011), נוחתת הסדרה בארץ כשהיא מפזרת סביבה ניצוצות חשמליים, תרתי משמע!

מדובר בסדרת טיפוח דו-שלבית המבוססת על טכנולוגיה חדשנית מתחום המחקר הרפואי לשיקום והתחדשות העור: BIO ELECTRICITY (חשמל ביולוגי ברקמת העור). ההשראה לפיתוחה הגיעה, למעשה, מצורת הריפוי של פצעים. המדענים יודעים להסביר, כי כאשר העור מתפצל (בעקבות חתך או שריטה, למשל) התאים משני צידי המתרס שולחים אותות חשמליים זה לזה, עם הוראות ליצירת אבני בניין חדשים כמו קולגן ואלסטין, כדי לתקן את החלל שנוצר ולרפא את הפצע.

המדענים של RoC חשבו כיצד ניתן לשלב את אותו חשמל ביולוגי במוצרי הטיפוח שלהם – רעיון מדהים כשלעצמו. והאמת, כשחושבים על כך, אין כל סיבה שזה לא יעבוד. הרי סה"כ טיפולי הלייזר לפנים מבוססים על אותו הרעיון - פציעה כדי לעורר תגובת ריפוי, רק שבמקרה הזה זה מלווה בכאבים פיזיים והוצאה כספית גדולה. הרעיון כאן הוא כל-כך חכם והאפשרויות הן אינסופיות (לפחות בתיאוריה, כן?), אבל כמובן, כמו בכל דבר חדש זה לא קורה בן לילה. למעשה, פיתוח הטכנולוגיה ארך עשר שנים תמימות.

מתוך כך נוצרה טכנולוגיית ה- E-PULSE – מעין דופק אלקטרוני, רכיב מרכזי שנמצא במוצרי הסדרה, המחקה את התהליך הטבעי של גוף האדם בייצור רמות ביולוגיות של אותות חשמליים ודואג לעורר את תהליך ההתחדשות של העור עצמו. זו גם הסיבה ששלושת מוצרי הסדרה (קרם יום, קרם לילה וקרם עיניים) מגיעים כל-אחד בשתי טיובות לשימוש בשני שלבים:

DSCF2727

השלב הראשון – קרם מוליך: מעין סרום אקטיבי במרקם ג'ל, המכיל מינרלים מוליכים נחושת ואבץ בריכוז גבוה, האחראים על התקשורת הביו-אלקטרונית בתאי העור שלנו. כדי למנוע ספיגה שלהם בעור ולדאוג שהם ישארו בשכבת העור העליונה, הם מגיעים בתוך בסיס סיליקון קוסמטי, המהווה פריימר אידיאלי להחלקת העור ולהנחת איפור מעליו.
הקרם המוליך מגיע בגוון אפור מטאלי, בגלל האבץ שהוא מכיל (בתמונה למטה). אבל אל דאגה, ברגע שמורחים אותו הוא הופך להיות שקוף ובלתי נראה, כשהוא משאיר גימור חלק וסילקוני, המזכיר מאד את הפריימר המעולה PHOTOFINISH של "סמאשבוקס". הקרם אינו מכיל חומרי בישום, אבל יחד עם זאת יש לו ניחוח קל ודי נעים.

1 השלב הראשון – מגוון אפור מטאלי (משמאל) לשקוף ובלתי נראה (מימין)

השלב השני – קרם לחות מפעיל: מונח מעל הקרם המוליך ומפעיל את תהליך הגברת יצור החשמל הביולוגי בעור, בנוסחה מפעילה של לחות/מים המעורר את הריאקציה הכימית. הנוסחה מכילה נגזרות קמומיל ותמציות זרעי פשתן לחידוש העור. בנוסף, הוא מכיל חלקיקי פנינים המעניקים זוהר מיידי לעור. במבט מדוקדק יותר על העור, ניתן אפילו לראות נצנצים קטנטנים, כמעט בלתי מורגשים...

DSCF2735 השלב השני

כאמור, שני השלבים מגיעים בערכה אחת ויש להשתמש בהם יחדיו – קודם מניחים את הקרם המוליך ולאחריו מוסיפים את הקרם המפעיל, עד לספיגה בעור.

במבדקים קליניים של RoC שנערכו בקרב 1,000 נשים במהלך השנתיים וחצי האחרונות, עולה כי: הזרמים החשמליים הטבעיים בגוף האדם, מרפאים ומשקמים ומשפרים את מראה ותפקוד העור. 100% מהנבדקות הצהירו על שיפור מקסימלי במיצוק, הרמת העור והפחתת מראה קמטים וקמטוטים, לאחר 4 שבועות. אצל 85% מהנשים נראו תוצאות מיידיות, שבאו לידי ביטוי בשיפור בהרמת עפעפיים והפחתת נפיחות בשקיות מתחת לעיניים. 100% מהנשים לא פיתחו רגישות לחומר הפעיל.

לסיכום, הנה הפרטים שאתם באמת רוצים לדעת:

למי מיועד: אם אתן נושקות לגיל ה-30 או שכבר עברתן אותו, סביר להניח שתהיו מעוניינות לגלות מה המוצרים הללו יכולים לעשות עבורכן ולא פחות מכך – מה הם יכולים למנוע מכם... במילים אחרות - כל מי שמתחילה לגלות סימני גיל מעיקים בדמות קמטים, קימטוטים, פיגמנטציה וכיוצ"ב. אגב, הסדרה מתאימה גם לשימושם של גברים, כמובן.

כמה עולה: קצת יקר!
* ערכה לטיפול באזור העיניים - 600 ₪ (תכולה: 2 טיובות של 10 מ"ל כ"א)
* ערכה לטיפול יום (הכוללת מסנני קרינה) - 650 ₪ (תכולה: 2 טיובות של 30 מ"ל כ"א)
* ערכה לטיפול לילה - 650 ₪ (תכולה: 2 טיובות של 30 מ"ל כ"א)

איפה משיגים: בסניפי סופר-פארם, ניו-פארם והמשביר לצרכן ברחבי הארץ.

6 תגובות:

  1. היגעתי למסכנה שצריך כזה קרם גוף....הוא אדיר

    השבמחק
  2. מסכימה לחלוטין עם המסקנה שלך :)
    פשוט מוצר מדהים!

    השבמחק
  3. את כותבת פשוט נהדר! תענוג לקרוא את הפוסטים שלך יקירה.

    השבמחק
  4. הרמוני, תודה רבה על המחמאה.
    שמחה שאני מהווה השראה עבורך...

    השבמחק
  5. שלום לכן,
    אשמח לדעת כיצד אני יכולה לפנות לקשרי לקוחות של חברת roc אצלנו בארץ. קניתי קרם פנים בדיוטי פרי במבצע של 3+1 ובכל המיכלים יש בעיה. תודה רבה

    השבמחק
    תשובות
    1. תנסי להתקשר לחברת שסטוביץ - היבואנית של המותג לארץ, אולי שם יוכלו לעזור לך.
      הטלפון שלהם: 1-700-70-93-70.
      בהצלחה ושנה טובה!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails