יום שישי, 3 ביוני 2011

ג'ימי צ'ו משיק את בושם הבכורה שלו בישראל

Tamara-Mellon-for-Jimmy-Choo-Parfums

בכל פעם שאתן שומעות את השם ג'ימי צ'ו, מה הדבר הראשון שאתן חושבות עליו? גם אם אתן לא נחשבות לפאשניסטיות גדולות, קרוב לוודאי שתאמרו "נעליים". חלק גדול מכך נזדקף בוודאי לזכותה של שרה ג'סיקה פארקר, כוכבת הסדרה "סקס והעיר הגדולה", שחיבבה מאד (בלשון המעטה) את נעלי המותג. מאז הסדרה, צבר המותג לעצמו שורה שלימה של חסידות מפורסמות לא פחות, כמו מריל סטריפ, סנדרה בולוק, מדונה ואפילו הגברת הראשונה של ארה"ב – מישל אובמה.

מה שהחל כיוזמה משותפת בין תמרה מלון - מייסדת המותג והמנהלת האמנותית שלו, לבין ג'ימי צ'ו (כן כן, הוא אדם אמיתי) - סנדלר ממלזיה שפגשה בלונדון, הפך לשם דבר, או אם תירצו - למעין תופעה פנומנאלית, הגורפת לקופתה מיליוני דולרים. בשנת 2010 נבחר המותג ל"מותג הנחשק ביותר" בבריטניה. למרות שהמותג המשיך תמיד למכור נעליים, לאורך השנים הוא הרחיב את תחום עיסוקו והציע מוצרים נוספים הכוללים תיקים, מוצרי עור, צעיפים ועכשיו גם בושם.

jimmy-choo נעלי ג'ימי צ'ו אופייניות

במשך השנים האחרונות התרוצצו להן שמועות רבות על הבושם שבדרך. למעשה, המותג יצר קשר עם חברת הבשמים הצרפתית Selective Beauty – מי שאחראית על בשמי מעצבים מצליחים אחרים כמו סוניה רייקל ולוליטה למפיקה, אך למרבה הצער הכל קרס עוד לפני שהצליחו להשיק את הבושם, לו ציפו כולם. ב-2009 נחתם הסכם חדש עם חברת Inter Parfums, לפיו הבושם יושק במהלך שנת 2010, אבל כידוע השנה חלפה עברה לה כבר ושום דבר לא יצא לפועל.

וכך, בפברואר 2011, סוף-סוף הושק לעולם בושם הבכורה של ג'ימי צ'ו, שהגיע אלינו ממש בימים אלו. הבושם נוצר על-ידי הבשם המפורסם אוליבייה פולג', שרקח ניחוח מודרני, בעל עומק חם, עשיר ועצי, המשתייך למשפחת השיפרה-פירותיים: תווים עליונים ירוקים ומוארים, מעניקים פרץ פנימי של רעננות בוהקת, המביאים עמם תחושה של זוהר נוצץ; בלב הבושם, הילה של סחלב עשיר ואקזוטי, המעורר פיתוי מעודן ככל שהניחוח מתפתח על העור; תו הבסיס חושני מאד ו"ארוך" – תערובת של טופי מתוק, הנמס אל תוך פטצ'ולי אינדונזי, ומותיר על העור זכרון מעודן וחושני.

הבקבוק של הבושם, כמו גם האריזה שלו, מהווים ביטוי וסמל ליוקרה של ג'ימי צ'ו. זוהי יצירה המושפעת מטעמה האישי של תמרה מלון וחיבתה לעתיקות ולעיצובים מודרניים כאחד. הבקבוק המעוגל, המכוסה בפקק שחור בעל שוליים כסופים, עוצב בהשראת צבע זכוכית המורנו הונציאנית ועיצובו משלב מוטיבים, המזכירים את עיטורי התכשיט, המצפים חלק מעקבי הסטילטו של ג'ימי צ'ו - אלו ה"מככבים" על רגליהן של כוכבות הוליווד באירועי השטיח האדום.

Jimmy_Choo_EDPפקשוט

בהשראת נעלי עור נחש הפיתון מהקולקציה הנוכחית, מעוטרת האריזה החיצונית של הבושם בעיצוב של עור נחש בגוונים של ורוד עתיק. לעור הנחש סקס-אפיל אקזוטי מאד. זהו חומר גלם יקר ויוקרתי, המזוהה עם הנעלים והאקססוריז של ג'ימי צ'ו, ומבטא את מעמד היוקרה של המותג.

את קמפיין הפרסום לבושם מייצגת לא אחרת מאשר תמרה מלון בעצמה, המהווה השראה לאשה של ג'ימי צ'ו. למעשה, תמרה היא-היא ג'ימי צ'ו בעצמה – המהות של המותג: יפהפייה עוצרת נשימה, עוצמתית, אשת עסקים בינלאומית, אם ואייקון עולמי של סטייל וסגנון חיים עתיר סממני יוקרה. במודעת הפרסום שצולמה בניו-יורק על-ידי צמד צלמי האופנה הידועים, אינז ואן למסווירד ו-וינוז מטדין, היא מציגה זוהר מודרני, נשיות מתפרצת ואמירה חושנית, סקסית חזקה ובטוחה. תמרה נראית בה זוהרת, עטופה בשמלה סקסית בגווני עור נחש, הגולשת ברכות על גופה וחושפת כתפיים נשיות ומחשוף עוצר נשימה.

כאמור, בימים אלו הושק הבושם בישראל והוא מגיע בשני גדלים: 60 מ"ל א.ד.פ (464 ₪) ו-100 מ"ל א.ד.פ (630 ₪).
להשיג ברשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails