יום חמישי, 16 ביוני 2011

השחקנית ליילה בקטי מצטרפת לנבחרת החלומות של L’ORÉAL PARIS

השחקנית המהממת והנועזת ליילה בקטי (Leila Bekhti) - כוכבת צעירה בקולנוע הצרפתי, שקיבלה לאחרונה את פרס "השחקנית המבטיחה ביותר" בטקס פרסי Cesar לשנת 2011, הצטרפה בחודש האחרון לנבחרת שגרירות היופי של "לוריאל פריז".
את הבחירה בה מסבירים בלוריאל, על שום "יופיה שובה הלב והמרגש. הכריזמה והאישיות שלה הופכים אותה לדוברת המושלמת עבור לוריאל".

Leïla Bekhti3

בקטי החלה את הקריירה שלה בתחום הקולנוע כמעט בטעות, כשהשתתפה ב- 2005 בסרט Sheitan, לצד וינסנט קאסל. למרות התפקיד השולי שקיבלה בסרט היא הצליחה לבלוט בו באופן מרשים ועד מהרה היא החלה לקבל תפקידים במגוון רחב של סרטים.
במהלך 2009, היא פגשה גם את ג'ראלדין נקש, שכתבה תפקיד במיוחד עבורה בסרט הראשון באורך מלא - Tout Ce Qui Brille ("כל מה שנוצץ"). בקטי נצצה גם היא בסרט והצליחה לשבות במהירות את לב האוכלוסייה בצרפת. עבור תפקידה בסרט זה, היא קיבלה את פרס "השחקנית המבטיחה ביותר" של תעשיית הקולנוע הצרפתית בטקס פרסי Cesar לשנת 2011 – וזהו סימן ברור לכך שעמיתיה למקצוע זיהו את הכישרון הטמון בה.

"מוצרי לוריאל והמודעות שפרסמה החברה היו חלק מחיי כאשר הייתי צעירה מאוד. ההצטרפות לנבחרת החלומות וקבלת ההזדמנות שלי לומר 'כי מגיע לך הטוב ביותר' בדרך שלי, פשוט מדהימה", אומרת ליילה בקטי.

בקטי מצטרפת בכך לשורה נכבדה מאד של שגרירות יופי אחרות של המותג, המגיעות מכל קצוות העולם ומייצגות את הפנים השונות של היופי, ביניהן: גוון סטפאני, ג'ניפר לופז, מילה ג'ובוביץ', רייצ'ל וייס, ביונסה נואלס, דיאן קרוגר, קלאודיה שיפר, אוונג'לין לילי, אנדי מקדואל, אווה לונגוריה, פרידה פינטו, איימי מאלינס ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails