יום שישי, 17 ביוני 2011

CALVIN KLEIN משיק את מהדורות קיץ 2011 לבשמים המצליחים שלו

מהדורות בשמי הקיץ של מעצב העל קלווין קליין, מבשרות כבר לא מעט שנים על בואו האמיתי של הקיץ. יריית הפתיחה של העונה החמה מורכבת מתווים רעננים ושובבים כמו שרק CALVIN KLEIN יודע להעניק במתנה, לחובבי העונה הסקסית, הקופצנית והלוהטת בשנה. אלו בשמים שהפכו מסורת ושם נרדף לרעננות, לבריזת ים משחררת ולנעורים קופצניים, השבים במהדורות מוגבלות, גם בקיץ 2011, וב-3 אפשרויות:

CK ONE SUMMER – מרענן, קריר, עוצמתי (292 ₪, 100 מ"ל):
בושם יוניסקס (לו ולה) רענן, נקי וקליל, הלוכד בתוכו את האווירה ומצב הרוח של מסיבת ריקודים קיצית וכיפית ליד הבריכה.

ctck08_2com-ck-one-summer-e1299538469722-417x415

CK1 SUMMER הוא ניחוח לימוני-ארומתי, הנפתח עם פרץ של מלון פריך ושרך של מי טל. תערובת מרעננת של תווי הדרים ירוקים, בתוספת עלי מנדרינה, לימון וסחיטה עדינה של עשב ורבנה. רוברב (רובס), מעניק לניחוח קרירות חדה, ומוקפף בפרסיה צהובה, היוצרת לניחוח ליבה מרעננת. ארומה אקזוטית של עץ אלון וקטורת עוטפת בחום עץ ארז, מאסק וקליפת אפרסק.
הבושם מגיע בבקבוק צבעוני שאי-אפשר להתעלם ממנו, עליו מודפסים 3 פסי צבע, בולטים ה"תופסים" את העין - כחול, צהוב ואדום. העיצוב האנרגטי עוקב אחר הזוהר של מסיבת חוף צוהלת ומצליח לתפוס את מצב הרוח הכיפי של רגעי יום קיץ זוהרים.

* * *

ETERNITY SUMMER לאשה - בהיר, עליז, מרענן (423 ₪, 100 מ"ל אד"פ):
ETERNITY SUMMER for her הוא המהות של בריזת יום קיצי, הנישאת באוויר שדה פרחים שמשי.

ETW_SUM11_PAC_r1_sm

הניחוח נפתח אל תוך בוקה שושנת העמקים הלבנה, מוקף עלי סיגליות ותווים מעוררים של זרעי כוסברה. לב הניחוח גדוש לוטוס מים, יסמין וגרדניה, כאשר הניחוח מסתיים עם תו בסיס מפתה של מאסק קרמי ומימוזה מפעפעת, המעוררים את תחושת הרוגע המרעננת, של שדה קיץ, בו נושבת רוח קרירה.
צורת הבקבוק הנצחי של ETERNITY לא השתנתה, כמו גם צורת האריזה החיצונית, אבל במהדורת קיץ זו קיבל הבקבוק צבעוניות והדפס חדשים, בהשראת קרני שמש קיציות, מכוסות בצללים ורודים וקורלים של שקיעה. הגרפיקה הנשית והפרחונית, כאילו ממש מצליחה ללכוד תחושת רוח עדינה המנשבת ביום קיץ חמים.

* * *

ETERNITY SUMMER לגבר - רענן, פריך, צח (330 ₪, 100 מ"ל אד"ט)
ETERNITY SUMMER for men - השלווה של שמש קיצית ובריזה חמימה מרשרשת, דרך שדות דשא דשנים, הלוכדת זיכרונות בריח הפוג'ייה (דשא קצור) הנישא באוויר.

ck-eternity-men-summer

זהו ניחוח הנפתח עם פרץ של אוויר אוקיינוס מעורר בזכות תערובת של הדרים, מנטה וכוסברה. בתוך לב הניחוח שוכנת הפריכות של כוכב אניס, הנמס אל תוך החמימות של עץ ארז ופצ'ולי, ומעלים זיכרונות קיץ חושניים.
במהדורת קיץ זו נותר הבקבוק של ה"אינטרנטי" בצורתו המוכרת, רק שהפעם הוא קיבל צבעוניות והדפס חדשים, בהשראת קרני השמש, החודרות דרך דשא רענן.

* * *

את מהדורות הקיץ של בשמי CALVIN KLEIN לשנת 2011 ניתן להשיג בסופר-פארם, ניו-פארם, אפריל, משביר ופרפומריות מובחרות.
* המחירים לפני הנחות ברשתות השיווק.

תגובה 1:

  1. המלצות מעולות, נראה לי שאנסה את הבושם של ה- ck one אם עדיין קיים.
    תודה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails