יום שני, 20 ביוני 2011

MAC – קולקציית Bronze Everyday (מהדורה חדשה לקיץ 2011)

macmedia_bronzeeveryday001

אחד הטרנדים המובילים באיפור לקיץ 2011 הוא ה"טרה קופר" – בעונה זו, לגוונים שזופים ניתנת פרשנות מחודשת ברוח שנות ה-70: עצמות לחיים מפוסלות בגווני דבש עמוק, שפתיים חושניות משוחות בצבעי קרמל מבריקים, פנים מונוכרומטיות, הנשטפות בנגיעות ברונזה עם צללים והארות בכל המקומות הנכונים... זה בריא, נאה, ומתייחס לכל האייקוניות האמזוניות של הצלם ברוס וובר: לורן האטון, ג'יין בירקין וטליטה גטי... אבל בצורה אמינה, כאילו נולדנו ככה... אל תבלבלו עם פני השיזוף המושלם והעמוק שנראה קבוע כמקשה אחת. הדרך העכשווית ללבוש ברונזה כאיפור היא באופן מונוכרומטי, מעט מבריק ומונח באיזורים ספיציפיים בלבד.

"העניין הוא להשתמש בברונזר אחד- לחלוטין ללא נצנצים, כמו הברונזר המינרלי החדש של M.A.C, אבל בשלוש מברשות איפור שונות! השתמשו במברשת 116 להגדרת עצמות הלחיים, במברשת 224 להצללת העין וב-219 (מברשת העיפרון) כדי לחדד את זווית העין ליד קו הריסים. הוסיפו מעט לחות על השפתיים והמראה מושלם."

גורדון אספינט, אמן האיפור הראשי של MAC

"זה מאד שיקי, מעניק מימדים שונים לפנים עם אשליות רכות של גווני טופי וחומים חמים- העניין כאן הוא להגדיר את הפנים מבלי להיראות מאופרים מדי".

אמנית האיפור ליסה באטלר

מראה שזוף של MAC בתצוגת מוסקינו, אביב-קיץ 2011

לכבוד עונת הקיץ, משיקה "מאק" מחדש את מוצרי הברונזרים שלה – חלקם נמצאים כבר בליין הקבוע וחלקם מיועדים להישאר בליין הקבוע אחרי ההשקה. בין המוצרים שחוזרים בקולקציה זו ניתן למצוא את הברונזר בספריי לרגליים ואת הטיפות השימריות:

BRONZING POWDER - אבקת ברונזה דחוסה בקומפקט נוח לשימוש. בגימור שקוף ליצירת מראה טבעי, המאפשר להדגיש את גוון העור או ליצור מראה שזוף. מוצע בגימור מאט עד ברק קל ומוזהב. הברונזרים מכילים חומרים מטפחי עור וחומרים המאפשרים לחומר להילבש בנוחות מבלי להיסדק למריחה אחידה וחלקה (מחיר: 136 ₪):
Refined Golden - חום זהוב בגימור פנינתי
Golden - בז' שזוף בעל הברקה עדינה
Bronze - ברונזה עם הברקה עדינה
Matte Bronze - ברונזה עדין במרקם מאט

refined gold golden bronze matte bronze

SKINSHEEN LEG SPRAY - סקינשיין הינו ספריי בגווני ברונזה לרגליים, המעניק כיסוי שקוף וגימור בורק ומוזהב. המוס העשיר מכיל קומבינציה של סיליקונים, המסייעת לחומר להימרח בקלות על העור. מוצע בשני גוונים שזופים, המתאימים לשימוש עבור כל גווני וסוגי העור. נבדק דרמטולוגית (מחיר: 139 ₪):
Medium Dark - בז' עדין בגימור פנינתי
Dark - ברונזה שזוף בגימור פנינתי

ls medium dark ls dark

LUSTRE DROPS - נוזל עמיד במים המעניק שטיפת גוון שקופה לעור, בעל גימור שימר זוהר. זו הגרסה העכשווית למייקאפ "פייס אנד בודי", המוסיף זוהר רך ומראה טבעי לעור. הפורמולה קלה לטישטוש ויכולה להילבש לבד, מעל או מתחת לקרם הבסיס. לאסטר דרופס מכיל חומרים המטפחים את העור והוא נוח במיוחד ללבישה. הפורמולה נבדקה דרמטולוגית ואופטומולוגית, אינה מעוררת אקנה ומתאימה לשימוש לכל סוגי העור (מחיר: 112 ₪):
Pink Rebel - ורדרד קריר פנינתי
Sun Rush - חום אפרסק פנינתי

pink rebel sun rush

Minrealize Skinfinish natural - גווני העור החדשים של מינרלייזד סקינפיניש מעניקים כיסוי בעל שקיפות וגימור מאט טבעי. הפורמולה מכילה מיקה - מינרל טבעי ופיגמנט פנינתי בעל ברק מועט, היוצר שקיפות חומר רבה יותר בהשוואה למינרלייזד סקינפיניש המקורי. ניתן לשימוש לשם קיבוע קרם הבסיס ותיקונו לאורך היום. ביצירת מוצר ייחודי זה, מוחדרים מים המועשרים במינרלים ופיגמנטים של צבע לתוך תערובת המכילה תמצית שמרים. החומר נאפה במשך 24 שעות עד לאידוי המים ומותיר את המוצר המוגמר בצורתו. הפודרה המינרלית מכילה שמן חוחובה, המסייע להרגעת העור וכן נגזרי ויטמין E ו-A להגנה עליו. נבדק דרמטולוגית ואופטומולוגית (מחיר: 153 ₪):
Give Me Sun! - חום אפרסקי קליל
Sun Power - חום אדמוני שזוף

give me the sun sun power

MINERALIZE SKINFINISH - פודרה מינראלית המעניקה לעור גוון פנינתי וזוהר, הניתנת לשימוש רטוב או יבש. בשימוש יבש תתקבל שכבת גוון שקופה. לשימוש רטוב וקבלת גוון חזק ואטום יותר, יש לגרד מעט חומר מפינת הצללית, להרטיב (בערת פיקס פלוס) ולמרוח. ביצירת מוצר ייחודי זה, מוחדרים מים המועשרים במינרלים ופיגמנטים של צבע לתוך תערובת המכילה תמצית שמרים. החומר נאפה במשך 24 שעות עד לאידוי המים ומותיר את המוצר המוגמר בצורתו. הפודרה המינרלית יוצרת עור מואר ויפהפה. היא מכילה שמן חוחובה, המסייע להרגעת העור וכן נגזרי ויטמין E ו-A להגנה עליו. נבדק דרמטולוגית (מחיר: 159 ₪):
Soft and Gentle - זהוב עדין
Gold Deposit - ברונז זהוב שזוף

soft & gentle gold deposit

את מוצרי הקולקציה ניתן להשיג ברשת חנויות MAC ברחבי הארץ (1599-5000-19).

2 תגובות:

  1. מה יהיה? את תהרסי לי את הבריאות עם כל החדשות שלך על mac ...ככה...אני לא יודעת כלום, וחיה לי בשלום...וככה...אני כל הזמן מיתעדכנת מה יש חדש ואין לי מנוח...וחייבת לרוץ ליקנות...לפחות משהו אחד...הלך עלי....

    השבמחק
  2. יקירתי, צר לי שככה את מרגישה, אבל אם אני סובלת בדיוק מאותה הבעיה שתארת אז לא אכפת לי שיסבלו גם אחרים... :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails