יום רביעי, 24 באוקטובר 2012

סיימון בייקר הוא הפנים החדשות של ג'יבנשי

השחקן סיימון בייקר, מי שזכור לנו כמחזר השרמנטי של אן הת'אווי ב"שטן לובשת פרדה" וכוכב הסדרה הפופולארית "המנטליסט", הוא מעתה גם הפנים החדשות של הבושם הגברי הבא מבית ג'יבנשי.בייקר מצטרף אל שגריר יופי נוסף ומפורסם לא פחות- הזמר ג'סטין טימברלייק, שמוביל את הקמפיין לבושם PLAY מבית ג'יבנשי.




בייקר בן ה-43 הינו יליד אוסטרליה. כשסיים את לימודיו בתיכון החל ללמוד רפואה, אך זנח זאת לטובת קריירת משחק. אחרי כמה הופעות אורח בסדרות אוסטרליות מקומיות כמו "קרוב רחוק" ו"תיכון הלבבות השבורים", היגר לארה"ב ב-1995 – שם החל לבנות את קריית המשחק שלו דרך הופעות מזדמנות בסדרות טלוויזיה שונות וסרטים כמו "התמוטטות", "הרוצח שבתוכי" ו"משהו חדש". הפריצה הגדולה שלו הגיעה ב-2008, כאשר קיבל את התפקיד הראשי בסדרת הטלוויזיה "המנטליסט" – תפקיד שזיכה אותו בשנה שלאחר מכן במועמדות לפרס האמי ולפרס גלובוס הזהב. בימים אלו הוא מצטלם לסרט "אני נותן לזה שנה" - קומדיה רומנטית בבימויו של דן מייזר, שתעלה על האקרנים במהלך 2013.

"סיימון היה הבחירה הטבעית עבורינו – יש לו אלגנטיות אריסטוקרטית וכריזמה רבה. כל אלו הם ערכים המקושרים עם המותג עוד מימיו של הוברט דה ג'יבנשי", כך מסבירים בחברה את הבחירה בבייקר.

יש לציין, שתפקיד הפרזנטור אינו זר לבייקר, שרק לפני כמה חודשים כיכב בקמפיין למותג שעוני היוקרה הבינלאומי Longines. נראה שבייקר הפך להיות סוג של "שגריר האלגנטיות", היות וגם חברת השעונים השוויצרית בחרה בו להוביל את הקמפיין שלה בגלל אישיותו המרשימה, המגלמת את ערכי המותג, לדבריהם. אם הם צודקים או לא, תוכלו לשפוט לפי הסרטון הבא:




כך או כך, השילוב הכל כך אמריקאי של השיער הבלונדיני השופע והעיניים הבהירות עם האישיות הרבגונית, הוא שיעשה את הקמפיין הבא למעניין מאד, היות והוא קולע לטעמו המדוייק של קהל היעד האמריקאי.



למרות שעדיין לא נחשפו פרטים על הבושם הגברי החדש של ג'יבנשי, אותו צפוי בייקר לייצג בפרסומות, הרי שכבר ידוע כי הקמפיין בכיכובו צפוי לעלות בעיתונות ובטלוויזיה, לקראת אביב 2013 – המועד בו יושק הבושם עצמו. 


*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי Bbeauty


תגובה 1:

  1. הוא שחקן אדיר!!!
    אבל מוזר לראות אותו כ"כ רציני, אחרי התפקיד הכה ציני שלו כפטריק ג'יין...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails