יום שבת, 27 באוקטובר 2012

Schwarzkopf Professional משיקה מוצרים חדשים בסדרת OSIS (פוסט סקירה)

לאחרונה השיק מותג מוצרי השיער "שוורצקופף פרופשיונל" שלושה מוצרים חדשים לעיצוב השיער בסדרת OSIS. שניים מהם הועברו אלי לסקירה:




ראשית, אני חייבת להתוודות שבמרוצת השנים לא הייתי כל-כך נחמדה לשיער שלי: בצעירותי, השיער שלי היה מלא וגלי והיה לו גוון דבש-שטני מדהים, טבעי לחלוטין, שלא אחת היו עוצרות אותי נשים ברחוב כדי לשאול אותי איפה משיגים צבע כזה. אבל אתן יודעות איך זה- תמיד אנחנו רוצות משהו אחר... וכך, במהלך השנים הצלחתי להעביר את השיער שלי מסכת ייסורים לא פשוטה שכללה, בין השאר, סלסולים (לא מאד מוצלחים, יש לומר), הבהרות מכל הסוגים, צבעים שונים, פנים, מגהצי שיער ועוד. תוסיפו למשוואה גם את גורם הגיל ושינויים פיזיולוגיים שונים ומה שנותר לי הוא שיער דק, דליל וחלש יותר. בקיצור, השיער זוכר לנו את כל השטויות שאנחנו עושות!

גם כיום אני נוהגת לצבוע את שיערי לפחות פעם בשלושה-ארבעה שבועות (בכל זאת, שיער לבן וזה...) ופעמיים בשבוע, אחרי חפיפה, מחליקה אותו מעט באמצעות מייבש שיער ומברשת עגולה. בימים בהם רמת הלחות גבוהה מאד, אני צריכה לפעמים לעבור שוב על השיער כדי להחליק למקומן קצוות שיער סוררות.

כאמור, קיבלתי להתנסות שני מוצרים מסדרת OSIS: האחד “Soft N’ Straight” – תחליב החלקה והגנה, והשני "Body Me" - סרום להענקת נפח.

Soft N’ Straight ("סופט אנ'סטרייט", 95 ₪ ל-150 מ"ל) - זהו תחליב לשימוש על שיער לח אחרי חפיפה והוא מיועד להגן על השיער מפני מכשירים לעיצוב בחום כמו גם מפני תנאי לחות. בנוסף, לדברי החברה, המוצר אמור לסייע במניעת קצוות מפוצלים ושבירת השיער.




המוצר מגיע באריזת שפופרת גלילית בצבע אפור, עם פקק שניתן לפתיחה בקלות באמצעות יד אחת: לוחצים לחיצה קלה על החלק האדום בפיה והמכסה מתרומם במהירות.





התחליב הינו בעל מירקם קליל, שאינו מוסיף משקל כלשהו לשיער וגם לא הופך אותו לשמנוני מהר מהרגיל. יש לו ניחוח עדין ונעים – פרחוני משהו, אבל לא כזה שמשתלט ובטח שלא נשאר על השיער כשהוא יבש. 
גם לא צריך כמות גדולה של חומר בכל שימוש. השיער שלי מגיע באורכו עד הכתפיים ומספיקה לי כמות בגודל של מטבע קטן. את החומר אני מערבבת קלות בין כפות הידיים, מעבירה על השיער הלח לכל אורכו ומייבשת באמצעות מייבש שיער ומברשת. השיער מוחלק בקלות והופך להיות רך ונעים למגע.
אגב, בחברה ממליצים לבעלות שיער יבש במיוחד למרוח עוד מעט מהחומר על השיער שעבר ייבוש כדי למנוע פריזים ו/או קירזול בשיער.

יש לציין, שהשבוע המוצר הנ"ל עבר את מבחן ההגנה מלחות בהצלחה מרובה. הייתי בחתונה שנערכה בגן אירועים ולמרות שהיתה לחות גבוהה באוויר, העיצוב של השיער נשמר ללא פגע במהלך כל הערב ואף עוד יומיים לאחר מכן – דבר שלא קורה אצלי בדרך כלל.

Body Me ("בודי מי", 95 ₪ ל-150 מ"ל) - סרום להוספת נפח לשיער (בחברה מבטיחים 100% יותר נפח) עם גימור חלק. בנוסף, הוא מיועד להגן על השיער מפני נזקי החום של המכשירים לעיצוב שיער.






הסרום מגיע בבקבוק עגול ושטוח בצבע אפור עם פקק אדום, שניתן לפתיחה בדחיפה קלה למעלה.
המרקם של החומר הוא משהו שנע בין נוזל לג'ל והוא שקוף לחלוטין. גם כאן, הניחוח שלו עדין למדיי ולא משתלט ומספיקה כמות קטנה בכל שימוש.




גם במקרה הזה, את החומר יש למרוח על שיער לח, משורש השיער ולכל אורכו. את ייבוש השיער רצוי לעשות כלפי מעלה (או לחילופין, עם הראש כלפי מטה). לאחר מכן ניתן לעצב את השיער כרצוננו. אני, כאמור, נוהגת להחליק אותו באמצעות מברשת עגולה.

בתום הייבוש והעיצוב השיער מרגיש רך ונעים למגע ואכן נראה מלא יותר, אם כי לחלוטין לא הייתי מגדירה אותו כ-"100% יותר"... כך או כך, אני יכולה לומר בוודאות שהשיער שמר על העיצוב שלו לזמן ארוך יותר. עד לשימוש במוצר, הייתי נוהגת לחפוף את השיער כל יומיים (במקרה הטוב) וכעת, אני יכולה בהחלט "למשוך" עוד יום או יומיים נוספים בין חפיפה לחפיפה.

דבר נוסף שאני חייבת לציין שהרשים אותי: בחפיפה הראשונה שאחרי השימוש הראשון במוצר, ברגע שהכנסתי את ראשי תחת זרם המים ואחזתי בשיער כדי לשטוף אותו, נפעמתי מתחושת הנפח והמלאות של השיער שהרגשתי בידיים – תחושה שלא הרגשתי כבר הרבה שנים לצערי. קרוב לוודאי שחלק גדול מכן לא יבינו על מה בדיוק אני מדברת, אבל אני בטוחה שמי שסובלת משיער דק ודליל כמוני, תוכל בהחלט להזדהות עם התחושה הנ"ל. כמובן, שברגע שהחומר נשטף כולו מהשיער, הוא חזר מהר לסורו אבל נראה לי שמצאתי לעצמי דייר קבע חדש על שידת המוצרים שלי...

מוצר נוסף שהושק בסדרה הוא ה- Curl Me Soft ("קרל מי סופט", 95 ₪ ל-150 ₪) וכפי שניתן להבין משמו הוא מיועד לבעלות שיער מתולתל, שרוצות לעצב את התלתלים ולהוסיף ברק לשיער.

אגב, לדברי החברה, כל המוצרים בסדרת OSIS מכילים חומרים טבעיים, מסנני קרינה UV וחומרים אנטי-סטטיים המגנים על השיער מפני נזקי הסביבה והחום.
חשוב לציין, שאת המוצרים ניתן להשיג אך ורק במספרות מורשות של "שוורצקופף פרופשיונל". כדי לברר על נקודת מכירה קרובה לאיזוריכן, תוכלו להתקשר ל: 1-800-33-33-22.


2 תגובות:

  1. וואו! הסקירה הזו לא יכלה להגיע בתזמון יותר מושלם. אני בדיוק מחפשת לי שני ניסים כאלה :-)

    השבמחק
  2. גם אני מאוד מאוד מרוצה מהמוצרים האילה!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails