יום שבת, 10 באוגוסט 2013

הסרום של קליניק עובר שידרוג

פורמולת הסרום Repairwear Laser Focus של Clinique מקבלת בימים אלו שידרוג, תוך שימוש בטכנולוגיות אנטי-אייג'ינג מהמתקדמות ביותר בעולם. הסרום המשודרג אמור להחליק, לשחזר ולתקן את העור והוא בעל יכולת החלקה כפולה מזו של הפורמולה המקורית.


הפורמולה הקודמת של Clinique Repairwear Laser Focus, שהושק לראשונה ב-2010, אמורה היתה להפחית ב-63% את מראה הקמטים וזאת בתוך 12 שבועות. הסרום המשודרג, הנושא את השם הארוך - Repairwear Laser Focus Smooths, Restores, Corrects, מסתמך על טכנולוגיה מודרנית המעודדת פילינג עדין אך יעיל של העור וחושפת עור חלק יותר וזוהר יותר. הרעיון לשדרוג הפורמולה של הסרום המקורי עלה  בראשי מדעני החברה, לאחר שהבינו שמרקמו של עור הנוטה להתקמט במהרה הינו ירוד מלכתחילה. הפורמולה החדשה של הסרום נועדה, אם כן, לא רק לתקן את סימני ההזדקנות הנראים לעין, אלא גם בעצם לשפר את מצבו של העור באופן כללי.

פורמולת הסרום Repairwear Laser Focus מבוססת, בין השאר, על אצטיל גלוקוזאמין המגביר את המחזור הטבעי של התאים בעור, תמצית מרווה מרושתת המחזקת את המחסומים הטבעיים של העור, פרוטאין ממצק ואצטיל הקספפטיד-8 המעורר את יצור הקולגן הטבעי ותומך בתהליך השיקום העצמי של העור.

הסרום בגרסתו המשודרגת יעלה על המדפים בעולם במהלך ספטמבר 2013.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails