יום שבת, 3 באוגוסט 2013

Lancome Dreamtone Ultimate Dark Spot Corrector

בחודש הבא תשיק לנקום ברחבי העולם מוצר טיפוח חדש הנושא את השם הארוך והמבטיח - Dreamtone Ultimate Dark Spot Corrector Beautiful Skin Creator!



כפי ששמו מעיד עליו, המוצר מיועד לפתור מספר בעיות בעור, אבל בעיקר כתמי פיגמנטציה, חוסר אחידות ואנומליה בגוון העור. הפורמולה מכויילת כדי להתאים לשלושה פרופילי פיגמנטציה עיקריים, באופן שהמוצר מוצע בשלוש וריאציות שונות: האחת – לעור בהיר הנוטה לאדמומיות, השניה – לעור בינוני שלעיתים נוטה להראות אפרורי והשלישית – לעור כהה הנוטה לסבול מכתמים.


ה"דרימטון" הינו תוצאה של שבע שנות מחקר שערכו מעבדות לנקום בנושא בעיות גוון העור, כגון היפר פיגמנטציה וחוסר אחידות. המחקר חשף, כי ייצור המלנין העודף הינו הסיבה העיקרית לכתמי גיל וגוון עור לא אחיד. כל שלושת הגרסאות של המוצר החדש מתמקדים בתאים המלנוציטים (האחראים על הפרשת המלנין) ובתאים המלונוטרופים (האחראים על יצור ההורמונים הממגרים את ייצור המלנוציטים), מונעים ונלחמים בדלקות ובחימצון ומנהלים את סינתזיית המלנין.

בנוסף, הפורמולה מכילה תערובת של פיגמנטים ורודים ונחושתיים יחד עם חלקיקים מפזרי אור כדי להעניק תוצאות מיידיות בטשטוש מראה הפגמים בעור. עם זאת, לדברי החברה, דרוש שימוש של לפחות שמונה שבועות לפני שניתן לראות תוצאות מעשיות לאורך זמן. אגב, המוצר מתאים לשימוש על עור הפנים, איזור הדקולטה (מחשוף) והידיים.

Dreamtone Ultimate Dark Spot Corrector של לנקום אמור לעלות על המדפים באירופה כבר ב-1 לספטמבר 2013.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails