יום שבת, 10 באוגוסט 2013

Lancome Jason Wu Makeup Collection (סתיו 2013) - הצצה ראשונה!

לפני כחצי שנה סיפרתי לכם על שיתוף פעולה בין מעצב האופנה הידוע ג'ייסון וו למותג לנקום. כעת, סמוך למועד ההשקה של הקולקציה, מתחילים להתפרסם הפרטים הראשונים אודות הקולקציה, שתושק בחודש הבא במהלך שבוע האופנה בניו-יורק.



הקולקציה תכלול 15 פריטים במהדורה מוגבלת, ביניהם 3 פלטות, כאשר כל אחת מהן כוללת 3 צלליות, אייליינר שחור והיילייטר. כמו כן, מסקרה בגוון כחול נייבי כהה, שפתונים ולקים אדומים. כל המוצרים יגיעו באריזות בגוון אפור, כאשר עליהן מוטבע שמו של וו לצד איור פרח הורד, המהווה את סמל המותג הצרפתי.

בראיון שהעניק ג'ייסון וו ל-WWD הוא אומר: "אני חושב שאיפור זהו אחד החלקים הקרובים ביותר לאופנה – הם הולכים יד ביד כמעט בכל מקרה. כיש לך שיער ואיפור נהדרים, זה מבליט את הבגדים אפילו יותר... זהו אחד משיתופי הפעולה שעשיתי האהובים עליי ביותר."

על הבחירה בשיתוף הפעולה עם לנקום, מסביר וו שהוא מרגיש שהמותג משקף היבטים שונים הבאים לידי ביטוי בעיצובים שלו. "במובנים רבים לנקום חולקים DNA זהה למותג שלי – זה נשי ויש בזה משהו דיי קלאסי שלעולם לא מזדקן."

ג'ייסון וו

מהצצה בפלטת הצלליות שבתמונה למעלה ובהתחשב בעובדה שג'ייסון וו חובב מראות איפור נועזים על הדוגמניות שלו שמענטזות על מסלולי האופנה, נראה שזו בהחלט לא הולכת להיות קולקציה משעממת.

כאמור, הקולקציה אמורה לעלות על המדפים (תחילה בארה"ב) בחודש ספטמבר 2013, במהלך שבוע האופנה בניו-יורק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails