יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

Clinique DDML+ - כוכב נולד (מחדש)

הוא הושק אי-אז בשנת 1968 כאחד מהמוצרים הראשונים של חברת קליניק ונשא את השם הארוך Dramatically Different Moisturizing Lotion (או בקיצור DDML). מאז ועד היום, הוא אחד המוצרים הנמכרים ביותר של המותג בעולם. למעשה, לטענת החברה, במהלך שנת 2012, בכל 4.87 שניות נמכר קרם DDML בעולם! כעת, אחרי כ-45 שנה, החליטו בחברה לשדרג את הפורמולה שלו ולכבוד המאורע אף להוסיף פלוס לשמו, כך שמעתה יקרא שמו - Dramatically Different Moisturizing Lotion+.


למרות ש"סוס מנצח לא מחליפים", השכילו בחברה להבין כי מה שהיה טוב ומתאים לפני יותר מארבעים שנה, לאו דווקא יכול לענות על כל הצרכים של הלקוחות בימינו אנו. גורמים סביבתיים, שינויי אקלים, אכילת מזון מעובד, לחצים וכיוצ"ב עושים את שלהם והשפעתם ניכרת על העור שלנו בצורה שונה ממה שהיה בעבר.

ישן (משמאל) מול חדש (מימין) - מצאו את ההבדלים!

כידוע, זיהום האוויר הוא גורם משמעותי וחזק יותר ממה שהיה ב-1968, לכן החליטו בחברה להתמקד ברכיבים שישפרו ויחזקו את מחסום העור. לפיכך, אל הפורמולה של ה-DDML נוסף קומפלס של רכיבים שיחזקו את העור ויוסיפו לו לחות, כמו Phytofix (תערובת זרעי חמנייה, תמצית שעורה ותמצית מלפפון) לחיזוק וגמישות העור, חומצה היאלרונית- מרכיב ידוע כקושר לחות, גליצרין להגברת הלחות ו- Urea – לשמירה על הלחות ותפקוד העור. 


המוצר החדש נבדק על לא פחות מ- 1,600 נשים בחמש מדינות שונות במשך שש וחצי שנים. התוצאות היו מלהיבות – כמות הלחות בעור הוכפלה והעור נותר רווי ונינוח לאורך כל היום.

אגב, הפורמולה אמנם השתדרגה, אבל המרקם הקליל והנעים של הקרם ויכולת ההספגות המהירה שלו בעור נותרו כשהיו. יחד עם זאת, בחברה טרם מצאו לנכון להוסיף לקרם מקדם הגנה מהשמש (SPF), וחבל שכך! הסיבה לכך, לדברי החברה, נעוצה בעובדה שהוספת SPF עלולה לפגוע במרקמו של הקרם ולהפוך אותו לכבד יותר על העור. בנוסף, הקרם לא יוכל להתאים לשימוש גם בשעות הלילה, כפי שהוא כיום.


הקרם DDML+ מיועד, בעיקרון, לשימוש על עור יבש, אבל גם בעלות עור רגיל ומעורב יוכלו להנות ממנו, בתנאי שימרחו שכבה דקה ממנו. כך או כך, בחברה ממליצים, כמובן, להשתמש בו בוקר וערב, אחרי סבון פנים ומי פנים (שלבים 1 ו-2 מאותה הסדרה).



את DDML+ של קליניק ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן והוא מוצע בשני גדלים שונים: 125 מ"ל ו-50 מ"ל. שימו לב, עד סוף אוגוסט 2013 הוא יוצע במחירי השקה מיוחדים של 249 ₪ (במקום 332 ₪) ו-126 ₪ (במקום 168 ₪), בהתאמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails