יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

One Direction משיקים ליין איפור חדש

נראה שהשקת הבושם של להקת הבנים הפופולארית One Direction היוותה רק את יריית הפתיחה לכניסתם לשוק הקוסמטיקה. כעת אנו מתבשרים, שחברי הלהקה חברו למותג האיפור הבריטי MUA להשקת ליין איפור חדש שיישא את השם "Little Things", כשם אחד מלהיטיהם.



ליין האיפור של הלהקה כולל מוצרים לשפתיים, לחיים ולציפורניים. הארי, לואי, זאין, נייל וליאם אולי לא נחשבים למומחים גדולים בתחום האיפור, אבל בהתחשב בעובדה שהם בנו אימפריה ממכירת מזכרות, הם כנראה יודעים מה האוהדים שלהם רוצים. כמובן, שהמוצרים הינם בגוונים החביבים על בני הלהקה.


בקולקציה ניתן למצוא:

5 ליפ פוליש (ליפ באלם), ש-MUA מבטיחים שהם "מריחים כל-כך טוב שמתחשק לאכול אותם". כל אחד מהם נושא שם שלא מותיר מקום לפרשנות נוספת, כמו למשל: Harry loves Strawberry ("הארי אוהב תות"), Zayn loves Watermelon ("זאין אוהב אבטיח"), Louis loves Vanilla ("לואי אוהב וניל"), Niall loves Cherry ("נייל אוהב דובדבן") ו- Liam loves Blueberry ("ליאם אוהב אוכמניות").


בגזרת השפתונים אנו פוגשים בקולקציה ליין חדש בשם Kiss You Lipstick ב-5 גוונים שונים: Be Mine (אדום קלאסי), Rock Me (לילך), I Wish (קורל בוהק), I Want (ורוד בוהק) ו- Moments (ורוד רך).


ללחיים מוצעים 3 סמקים (טיינט) בסדרת What Makes You Beautifully בגוונים המתאימים כמעט לכל גווני העור: Coral Cutie (קורל), Pink Explosion (ורוד) ו- Rose Riot (ורוד אדמדם).


5 לקים בגוונים טרנדיים משלימים את הקולקציה. הגוונים שנבחרו על-ידי חברי הלהקה הינם עשירים, תוססים ומושלמים לעונת הסתיו הקרובה. אגב, לכל בקבוקון מצורף מפרט של גיטרה ועליו תמונת פנים של אחד מחברי הלהקה.




הקולקציה תהיה זמינה בימים הקרובים באתר של MUA (המבצע משלוחים לארץ).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails