יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

בקרוב: בושם חדש לריהאנה

אחרי שלושה בשמים מצליחים, משיקה הזמרת ריהאנה בושם חדש לנשים הנושא את השם  - Rogue (בתרגום חופשי: "נוכל/ת, רמאי/ת"), שאמור לשקף את מה שהיא כיום, לפחות על-פי טענתה.


הבושם החדש - Rogue by Rihanna, צפוי ככל הנראה לעלות על המדפים רק במהלך החודש הבא, אבל תמונות מקמפיין הפרסום הנועז, שצולם על-ידי הצלם המפורסם מריו סורנטי, כבר מציפות את הרשת. באחת התמונות מופיעה ריהאנה דווקא במראה מעודן, עם שמלת כתפיות פשוטה וראש חצי מגולח – שילוב של קלאסיות עם אדג'יות, בדיוק מה שאמור לייצג הניחוח החדש שלה. "אנשים תמיד משתנים ומתפתחים ועם הבושם Rogue ("נוכל") רציתי להקפיץ את זה כדי לשקף את מי שאני היום. עשיתי את זה עבור כל הנשים, בכל מצב רוח, כי כולנו רוצים להקרין את האני האמיתי שלנו", כך מסבירה הדיווה.


הניחוח עצמו מתואר כריח אוריינטלי חושני ופלרטטני. למרות שלא קשה להבחין בחלק הפלרטטני של המשוואה, דווקא החלק האדג'י יותר משתקף בעיצובו של הבקבוק, שכולל זיזים דוקרניים בתחתיתו. בין התווים המרכיבים את הניחוח ניתן למצוא פריחת לימון, רקפת, יסמין, ורד, שזיף וזמש, כשתווי הבסיס שלו הינם פטצ'ולי, וניל וענבר. אגב, ריהאנה מבטיחה בקרוב גם גרסה גברית של הבושם.


הבושם Rogue by Rihanna יוצע בשלושה גדלים שונים, אבל זה עדיין לא הכל! עכשיו שהכוכבת עוסקת גם בעיצוב אופנה, היא שמחה להציע כמה אקססורייז בעיצובה, כמו תיקים וצמידים משובצים במהדורה מוגבלת, שיוצעו כמתנה עם רכישת הבושם החדש שלה (לפחות למי שירכוש אותו בחו"ל...).

כאמור, הבושם יושק בחו"ל במהלך חודש ספטמבר 2013. אלינו הוא בוודאי יגיע בשלב קצת יותר מאוחר.

עדכון (דצמבר 2013):
הבושם כבר אצלינו והוא מוצע בשני גדלים: 75 מ"ל (199 ש"ח) ו-125 מ"ל (249 ש"ח).
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails