יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

Clarins Mineral Makeup Eye Palette (חגים 2013)

לקראת תקופת החגים (הנוצריים) תשיק קלרינס פלטת צלליות מיוחדת במהדורה מוגבלת.



הפלטה כוללת 10 צלליות מקסימות במרקם חלק ונעים, ועל אף שבתמונות הפרומו נראה כי חלקן מבוססות על גוונים סגולים/שזיפיים, הגוונים שלהן במציאות נעים יותר בטווח הניוד, חומים וזהובים (ע"ע פלטת הנייקד המפורסמת של אורבן דיקיי). הגימור של רוב הצלליות הינו סאטן או פנינתי, מלבד שתיים שמגיעות בגימור מאט.

אגב, הפלטה הינה לחלוטין ידידותית לסביבה ועשויה מחומר הניתן למיחזור. כמו כן, המברשת הדו-צדדית שמצורפת אליה עשויה מעץ ליבנה שמקורות ביער בר-קיימא.

הפלטה תוצע למכירה (בחו"ל) במהלך חודש נובמבר 2013. כרגע, אני עדיין לא יודעת אם היא תגיע גם אלינו ומתי. בכל אופן, אדאג כמובן לעדכן אתכם כשזה יקרה.

6 תגובות:

  1. וואו איזה יופי! מקווה לשים את ידי עליה לקראת כריסמס!

    השבמחק
    תשובות
    1. ראית סווטצ'ים של הפלטה והצלליות ממש (אבל ממש) דומות לאלו של פלטת הנייקד מבית אורבן דיקיי. אז אם יש לך כבר את הפלטה הזו, את בהחלט יכולה לוותר על זו של קלרינס.
      אני יודעת שזה יהיה קשה מאד להתאפק (הפלטה באמת מדהימה), אבל שלא תגידי אחר-כך שאני גורמת לך רק לבזבז כל הזמן...

      מחק
  2. עוד לא ידוע כמה תעלה? ואם הזמנתי בנתיים את הניוד טוד של the blam? לא בא לי מלא פלטות באותם צבעים. המון תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כרגע עדיין לא פורסם המחיר של הפלטה.
      בהשוואה לפלטת הטוד של דה באלם - גם שם הגוונים פחות או יותר דומים, אם כי נראה לי שבזו של קלרינס הם קצת יותר יפים והכמות של כל צללית גדולה יותר.

      מחק
  3. האם הצלליות האלה דומות לצלליות המונו החדשות של קלרינס?

    השבמחק
  4. תודה. זהו מידע חשוב. מי צריכה כפיליות בעלויות מטורפות?! :-):-)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails