יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

Bobbi & Katie Makeup Palette

לפני קצת פחות משנה נבחרה קייטי הולמס להיות הפנים של המותג בובי בראון. כעת, השחקנית היפה והמאפרת המפורסמת, בעלת המותג שנושא את שמה, מאחדות שוב כוחות ומשיקות יחדיו ערכת איפור ורסטלית וסט מברשות, שתוכננו במיוחד עבור נשים הנמצאות בתנועה מתמדת ואין להן יותר מידי זמן מיותר להשקיע בשגרת היופי שלהן.



עיצוב הערכה והאריזה שלה נעשה בהשראת המגזין pink and brown שבבעלות הולמס והיא כוללת שמונה צלליות, 2 Pot Routes (לשימוש על הלחיים והשפתיים) ועפרון עיניים. כאמור, הקולקציה כוללת גם סט מברשות נפרד. "בחרנו ב- Pot Rouge (פוט רוז') מכיוון שמדובר במוצר אחד בעל שני שימושים – ללחיים ולשפתיים, והוא קל לשימוש", מסבירה בובי. "לקייטי היה רעיון להוסיף גם עפרון עיניים מוקטן, שאני חושבת שזהו רעיון גאוני." הרעיון הוא שאת הערכה ניתן לשאת בתיק לכל מקום ואפשר להשתמש בה "במושב האחורי במונית, בחדר האמבטיה בבית או אפילו במגרש החניה כשאת ממתינה לילד שיסיים את החוג שלו..."

בראון והולמס בעבודה

הולמס מצידה, מוסיפה ומנדבת גם טיפ משלה: "בבוקר, אם את עייפה מידי, שימי עליך קצת פוט רוז', הוסיפי ליפ גלוס בגוון ניוד ואת מסודרת. זה מסוג הדברים שיגרמו לך להראות ערנית ורעננה... פניתי לבובי בשביל זה, בגלל שהיא מאפרת מדהימה. תמיד שאלתי אותה מה עלי לעשות כשהספקתי לישון רק ארבע שעות ואני צריכה ללכת לפגישה- מה אני צריכה לעשות כדי שלא אראה מותשת?"

ערכת האיפור של בובי וקייטי תופץ ב-60 מדינות בעולם החל מספטמבר 2013, כאשר בהמשך גם יושק ליין טיפוח משותף לשתיים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails