יום שישי, 15 בנובמבר 2013

Flormar – עולה חדש מטורקיה עם שורשים איטלקיים

הוא נולד ב-1970 במילאנו שבאיטליה ואחרי שנתיים עבר לטורקיה, משם הצליח לבסס לאט לאט את מעמדו בעולם היופי האירופאי כמותג איפור עממי ונגיש לכל כיס. עכשיו Flormar ("פלורמר") עושה עלייה גם לישראל וזו הזדמנות נפלאה להכיר לכם אותו.


מדובר במותג שהחל את דרכו, למעשה, כמותג לקים. בעקבות ההצלחה המסחררת שזכה לה בקרב נשות טורקיה, החליטו בחברה לקחת אותו צעד אחד קדימה ולהרחיב את מערך המוצרים גם עם מייקאפים, סמקים, צלליות, מסקרות, שפתונים ועוד – הכל במיגוון רחב של גוונים ומרקמים ובמחירים שווים לכל כיס. ב-2004 נוספו לליין המוצרים של המותג גם מוצרי טיפוח לעור וב-2010 החברה אף השיקה ליין של בשמים.



לדברי החברה, משימתה החשובה ביותר הינה להציע מוצרים באיכות הטובה ביותר, כאשר לשם כך היא משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק היופי ובחומרי גלם ואריזות מובחרות המיובאות מחברות אירופאיות מובילות. באופן זה, מנסה החברה להפריך את הדעה הקדומה, לפיה לא בהכרח "מוצר זול הוא מוצר רע". זה המקום לציין גם, שהחברה מצהירה כי מוצריה אינה עוברים ניסויים על בעלי חיים.


 

שביעות הרצון הגבוהה של הלקוחות בשוק הטורקי המקומי הובילה את החברה להתרחב גם לשווקים הבינלאומיים, וכיום היא מייצאת את מוצריה ליותר מ-80 מדינות בעולם. את המוצרים ניתן למצוא בחנויות וברשתות שונות בעולם, לצד חנויות דגל עצמאיות של המותג – כמו למשל הסניף הישראלי הראשון שנפתח היום, בקניון "עזריאלי" בתל-אביב.



*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי Bbeauty


8 תגובות:

  1. מה רמת המחירים של המוצרים?

    השבמחק
    תשובות
    1. טרם קיבלתי מידע אודות רמת מחירים של המוצרים בארץ וגם עוד לא ביקרתי בסניף החדש. למעשה, ההשקה הרשמית של המותג בארץ תהיה רק לקראת סוף החודש. כרגע, החנות פועלת ב"הרצה". בכל אופן, מבטיחה לעדכן ברגע שאקבל את הנתונים באופן רשמי.

      מחק
  2. גם כשמדובר במותג לא יקר, את עושה לי חשק להוצאות? לפי התמונות והתיאור נשמע מבטיח, ידגם בקרוב

    השבמחק
    תשובות
    1. בתור חובבת לקים שכמותך, אני חושבת שתשמחי לבדוק גם את אלו של המותג. למיטב ידיעתי, זה אחד המוצרים המוצלחים שלהם. ממליצה גם לבדוק את המסקרה הרוטטת (אריזה ורודה שחורה).

      מחק
  3. ממממ נשמע מסקרן, ונראה צבעוני וכיפי - כל עוד לא כואב בכיס בכלל נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה לגמרי. אין כמו להנות ממוצרים טובים במחירים זולים...

      מחק
  4. בדיוק קניתי מלא מוצרים שלהם בברצלונה לפני שבועיים. מחירים זולים. המברשת הדו-צדדית לסומק/מייקאפ דפוקה - לא תופסת צבע ורכה מדי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מניחה שכמו בכל מותג, יש מוצרים טובים יותר וטובים פחות.
      מסקרן אותי לדעת אלו מהמוצרים שקנית אהבת?

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails