יום שלישי, 11 במרץ 2014

La Roche-Posay Rosaliac CC Cream

לה רוש-פוזה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, ישיק החודש את Rosilac CC cream, המיועד להסתיר ולטפל בעיקר בבעיית האדמומיות בעור, אבל לא רק.



כידוע, לה רוש-פוזה הינו מותג מוביל בפיתוח מוצרים המיועדים לעור רגיש וכל המוצרים שלו מבטיחים בטיחות בשימוש ויעילות גבוהה ביותר. למעשה, מעל 25,000 רופאי עור מכל רחבי העולם ממליצים על שימוש במוצרי המותג, המתאימים לשימוש של מבוגרים וילדים.

ה- Rosaliac CC Cream, שמצטרף כעת לפורטפוליו של המותג, מיועד במיוחד לבעלי עור בהיר הסובלים מבעיית רוזציאה, שגורמת לאדמומיות גבוהה בעור, הופעת קופרוזים (נימי דם מורחבים) ולעיתים גם לפצעונים קטנים דמויי אקנה. לדברי החברה, הקרם החדש מספק באופן מיידי מראה אחיד עם כיסוי עדין. אגב, הוא מיועד לטפל בכל סוגי האדמומיות ללא קשר לשכיחות שלהם או לעוצמתם. ה-CC קרם מתמזג בקלות עם גוון עור הטבעי, מטשטש באופן מיידי את הפגמים בעור, מרגיע אותו ומספק לו לחות במשך 24 שעות. בנוסף, הוא מגן עליו מפני נזקים עתידיים הודות למקדם ההגנה בגובה 30SPF שהוא מספק.

לא פחות מ-90% מהנשים שגויסו לניסוי המוצר, דיווחו שהעור שלהן נראה אחיד, שהקרם אכן מכסה אדמומיות ויוצר מראה טבעי. 42 נשים עם עור רגיש דיווחו על הפחתה של לפחות 24% באדמומיות בתוך 8 שבועות שימוש.


Rosaliac CC Cream של לה רוש-פוזה יוצע בגוון אחד אוניברסאלי והוא מגיע באריזה נוחה של בקבוק משאבה (50 מ"ל).


תגובה 1:

  1. חבל שלא ניתן להשיג את מוצרי הסדרה הזאת(נגד אדמומיות) בארץ. נקווה שבל זאת יביאו את ה-CC הזה לארץ אבל אין לי ציפיות בנושא.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails