יום שלישי, 4 במרץ 2014

OPI x Ford Mustang 50th Anniversary Collection

מותג המכוניות פורד מוסטנג יחגוג באפריל הקרוב 50 שנה להיווסדו. לכבוד המאורע, ישיקו OPI ביולי 2014 קולקציית לקים במהדורה מוגבלת.



לדברי סוזי וויס-פישמן, מייסדת המותג OPI ומי שמשמשת כסגן נשיא בכיר בחברה, "OPI נרגשת לשתף פעולה עם אחת מחברות הרכב המובילות בעולם לרגל חגיגות 50 שנה לפורד מוסטנג. עבור נשים, מכוניות ולקים מציעים דרך לבטא את האישיות. אוסף חדש זה יספק אלמנטים של תחכום, יוקרה, כח וסגנון שמתאימים לצרכני OPI ומוסטנג כאחד."

כוכב הקולקציה הינו לק בגוון אדום, המכונה בשם Race Red ומהווה מעין מחווה לאחד מהצבעים הסמליים והפופולאריים ביותר של המוסטנג. פרט למידע הנ"ל, טרם שוחררו פרטים נוספים אודות שאר הגוונים שיכללו בקולקציה, אבל יש לשער שכחול יהיה אחד מהם, בתור הגוון החביב השני ברשימה על נהגי המוסטנג. אחריהם ברשימה מופיעים כסף, לבן ושחור.

אגב, זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון בין OPI לפורד מוסטנג. השניים כבר השיקו בשנת 2005 קולקציית לקים משותפת אחרת, שכללה 3 גוונים (בתמונה למטה): You Make Me Vroom (אדום לוהט), Gone Platinum in 60 Seconds (כסף) ו- Revved Up & Red-y (אדום כהה).

הקולקציה משנת 2005

"פורד מוסטנג מעורר תשוקה כמו שאף מכונית אחרת ואנו נרגשים לעבוד עם OPI על אוסף בלעדי שלוכד את הרוח של המכונית האייקונית שלנו", כך אומרת מלאני בנקר, מנהלת השיווק במוסטנג. "אין דרך טובה יותר לבטא את האישיות הנועזת של מכונית המוסטנג ואת ההתרגשות שהיא מייצרת, אלא באמצעות צבע."


יש לציין, שבחמשת העשורים האחרונים צבר רכב המוסטנג פופולאריות רבה ברחבי העולם והפך להיות חלק קבוע מתרבות הפופ עם יותר מ-9.2 מיליון רכבים שנמכרו וכ-3,000 הופעות על-גבי מסכי הקולנוע והטלוויזיה – כולל סדרת סרטי הקולנוע "מהיר ועצבני".

כאמור, הקולקציה תעלה על המדפים במהלך יולי 2014.


2 תגובות:

  1. היות והמוסטנג לא יהיה לי בזמן הקרוב (מי צריך בכסישי ישראל הרעועים) אסתפק בשמחה בלקים הנהדרים של OPI

    השבמחק
    תשובות
    1. זו בהחלט אופציה חלופית מתקבלת בחשבון, אם כי אני, במקומך, הייתי ממשיכה לשמור על אופטימיות לגבי המוסטנג...

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails