יום ראשון, 6 באפריל 2014

זואי סלדנה – הפנים החדשות של לוריאל פריז

רק לפני ימים אחדים התבשרנו על הצטרפותה של הדוגמנית קרלי קלוס לצוות שגרירות היופי של לוריאל פריז, וכבר הנבחרת מתהדרת בשגרירה נוספת, לא פחות שווה! השחקנית היפה זואי סלדנה, הזכורה לכולנו מתפקידה בסרט "אווטאר", חתמה בימים אלו על חוזה עם מותג היופי הצרפתי, שמעמיד אותה כעת בשורה אחת עם דוגמניות, זמרות ושחקניות מפורסמות אחרות, כמו פרידה פינטו, ביונסה נואלס וג'וליאן מור.



"כשגדלתי, לימדו אותי להאמין שאני מסוגלת לעשות כל דבר שגבר יכול לעשות. הפילוסופיה המשפחתית הזו עיצבה את מי שאני היום, וזו אמונה שתלווה אותי תמיד לאורך חיי," אומרת סלדנה. "כדוברת של לוריאל פריז, להיות מסוגלת לומר 'אנחנו שוות את זה', אומר כל-כך הרבה עבורי. אני רוצה לשתף את הערך הזה עם נשים אחרות, כדי שיוכלו לאמץ זאת ולחיות את החיים בביטחון. אני נפעמת להצטרף למסע היופי הזה עם מותג כה מעורר השראה."

בתפקידה כדוברת היופי של המותג, סלדנה תופיע בפרסומות בעיתונים ובטלוויזיה. "זואי מדהימה עם הסגנון הנועז והיופי החתולי שלה," כך לדברי סיריל שאפוי, נשיא המותג. "צמודה לערכים שלה, לא חוששת לומר את דעתה ובטוחה בעצמה, היא מגלמת כח מהיימן ונשיות אסרטיבית."


בהתבסס על העובדה שלסלדנה יש בעברה כבר ניסיון כשגרירת יופי של המותג AVON (וכמובן, גם אי-אפשר להתעלם מהביטחון העז שהיא מפגינה), נראה שהיא הופכת להיות המועמדת המושלמת לייצג מותג יופי בסדר גודל כזה. "מעולם לא רציתי להיות בעור אחר משלי או בעלת שיער אחר. נשים המבזבזות זמן רב מחייהן בשאיפה להיות משהו אחר, מחמיצות את ההזדמנות ללמוד להעריך את מה שיש להן," היא טוענת בראיון שהעניקה ל- InStyle.

טרם ידוע מתי יעלה הקמפיין הראשון של לוריאל פריז בכיכובה של זואי סלדנה, אבל נראה שכדאי להתכונן לראות אותה הרבה בשנה הקרובה, בין השאר מככבת בסרט ההמשך של "אווטאר" ובעיבוד הטלוויזיוני של רשת NBC ל"תינוקה של רוזמרי".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails