יום ראשון, 13 באפריל 2014

GLOSSYBOX (אפריל 2014)

לכבוד החג הקדימה הפעם קופסת החודש של גלוסיבוקס להגיע אל פתח ביתי. הפרסומים באתר החברה ובדף הפייסבוק שלה, הבטיחו קופסא "מפנקת במיוחד" עם "המון מוצרים", כך שהציפייה היתה גדולה. מזמינה אתכם לגלות יחד איתי את תכולת הקופסא.



הקופסא מכילה 6 מוצרים בסה"כ, כאשר רק שניים מתוכם מגיעים בגודל מלא:



מסקרה של GAYA (גודל מלא- 10 מ"ל)
מדובר במסקרה שאמורה להפריד ולעבות באופן דרמטי את הריסים. בפועל, המסקרה מפרידה יפה את הריסים, אבל לא מעניקה להם מראה דרמטי. המברשת שלה מאד נוחה לשימוש וקל להגיע איתה לכל ריס וריס. 



אגב, למיטב ידיעתי (וכך גם מצויין על האריזה) המותג מתיימר לייצר איפור מינרלי. איפור מינרלי הוא איפור שהפורמולה שלו מורכבת, רובה ככולה, מחומרים טבעיים. עיון ברשימת הרכיבים של המסקרה מגלה שהרוב הגדול שלהם הינו ממקור סינתטי. 
מחיר מומלץ לצרכן: 112 ₪.

קרם הגנה מהשמש של MORAZ (גודל מלא- 100 מ"ל)
קרם להגנה מהשמש המבוסס על 55% מיצוי צמח הפוליגונום ושמן אובליפיחה. הקרם מיועד לספק לעור הגוף הגנה ברמה של 50
SPF. מניסיוני, המוצרים של המותג מוצלחים מאד וגם את קרם ההגנה הזה אני מכירה משימוש קודם בו, כך ששמחתי לגלות אותו בקופסא. לקרם יש ניחוח נעים, עדין ביותר, והוא נספג בקלות ובמהירות בעור.
מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪ (תכולה: 50 מ"ל) / 80 ₪ (תכולה: 100 מ"ל).



קרם יום של MURAD (דוגמית- 10 מ"ל)
קרם לחות לעור הפנים מסדרת
Essential, מועשר בויטמין C ובנוגדי חימצון אחרים והכי חשוב – מכיל מסנן הגנה גבוה מפני קרני השמש המזיקות (30SPF). גם את הקרם הזה אני מכירה משימוש קודם ויש לי בעיקר לומר עליו מילים טובות. למרות מסנן הקרינה הגבוה שלו הוא אינו שמנוני ו/או מעניק תחושה כבדה על העור. הוא נספג מהר ויש לו ניחוח תפוזי עדין ביותר. הבעיה היחידה איתו, היא מחירו הגבוה יחסית למוצרים מקבילים שניתן למצוא היום בשוק מוצרי הטיפוח.
מחיר מומלץ לצרכן: 399 ₪ (תכולה: 50 מ"ל).


שמן טיפולי לשיער של AMIKA (גודל מיוחד- 30 מ"ל)
שמן לשיער המבוסס על שמן האובליפיחה, שיתרונותיו כבר ידועים לכל. אחרי הניסיון הטוב שהיה לי עם המסיכה לשיער שצורפה לקופסת פברואר 2014, אני אשמח לנסות גם את השמן הזה לשיער. בינתיים, אני יכולה לומר שאני מאד אוהבת את הריח הנעים שלו.
מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪ (תכולה: 100 מ"ל).



שמפו טבעי של MORAZ (דוגמית- 10 מ"ל)
שמפו המבוסס על תמציות של צמחי רוזמרין וער ומיועד בעיקר לבעלי שיער שמן או "נורמלי" (אני מניחה, ש"כוונת המשורר" פה היא לשיער רגיל...). כאמור לעיל, אני מאד אוהבת את מוצרי המותג, עם זאת טרם יצא לי לנסות את השמפו הספציפי הזה. מן הסתם, כמות המוצר בדוגמית שצורפה תספיק לי (בקושי) לשימוש יחיד בלבד, לאור אורכו של שיערי.
מחיר מומלץ לצרכן: 35 ₪ (תכולה: 250 מ"ל) / 50 ₪ (תכולה: 500 מ"ל).


קרם לילה טבעי של MORAZ (דוגמית- 3 מ"ל)
גם בקרם הלילה של מורז הרוזמרין הוא אחד ממרכיביו העיקריים. לצידו ניתן למצוא גם מיגוון של שמנים מזינים ומרגיעים כמו חוחובה, קוקוס וחמאת קקאו. בסה"כ הוא מכיל רכיבים שעושים רק טוב, אבל לצערי הקרם מיועד לבעלות עור רגיל עד שמן ומאחר והעור שלי נוטה בימים אלו להיות יבש, אני חוששת שהקרם הזה אינו מתאים לי.
מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪ (תכולה: 50 מ"ל).


כמו תמיד, צורף לקופסא הגיליון החודשי של החברה אבל נעדרו ממנו קופונים כלשהם ו/או גלויות הטבה למיניהן, אותם הורגלנו למצוא בקופסאות הקודמות.


הערה לסיום: בדרך כלל, איני נוטה לחלק "ציונים" ליחס שבין תוכן הקופסא לשוויה בפועל. אין מה לעשות, תמיד יהיו כאלו שיהיו מרוצות יותר או מרוצות פחות... אבל ביחס לקופסאות קודמות שהנפיקה חברת גלוסיבוקס, ברור לי לחלוטין שתכולת קופסת החודש תגרור אחריה, יותר מתמיד, תגובות נלהמות בפורומים השונים ברשת. אני מודה, גם אני הופתעתי מעט לרעה מתוכן הקופסא, במיוחד לאור הפצתה בסמיכות לחג מרכזי כל כך. מצד שני, אני מניחה שהחג הוא גם ה"אשם" העיקרי פה מבחינת לחץ זמנים ומשאבי אנוש.

זהו להפעם. רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: דף הפייסבוק של גלוסיבוקס או אתר גלוסיבוקס.

*הקופסא התקבלה לסקירה.


4 תגובות:

  1. את צודקת.הקופסא מאכזבת במידה מסוימת.דווקא לפני חג יש מקום לרגש את הלקוחות הנאמנות.מי יתן ולקראת יום עמצאות תגיע קופסא מהודרת.חג שמח!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שציינתי, אני נוטה להאמין שלחץ הזמנים שלפני החג הוא הגורם ה"אשם". גם עצם העובדה, שרוב המוצרים בה שייכים לאותו המותג, מעידה במובן מסויים על כך. אבל בסה"כ מדובר במוצרים טובים מאד ואף יותר מכך.
      חג שמח!

      מחק
  2. מודה שגם אני קצת התאכזבתי בקופסא הפעם... הייתי מצפה למשהו קצת יותר נועז או לפחות משתלם לחג עצמו :)
    מה שכן, אני גם כמוך שמחתי דווקא לקבל את המוצרים של מורז, אני משתמשת בקרם לילה שלהם לעור יבש (כמוני כמוך :/) ומציעה לך לנסות אותו... הוא גם כן מבוסס שאר המוצרים שלהם, על תמציות טבעיות, הוא ממש עדין ומרכך לי את העור.. שמה אותו כל לילה אחרי שאני מורידה איפור, ועוזר לי גם ליובש.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails