יום ראשון, 27 באפריל 2014

מייבלין ניו-יורק: והרי החדשות

חודש אפריל מהווה חודש של התחדשויות עמוס במיוחד עבור מותג היופי Maybelline New-York, שצירף לשורותיו שתי שגרירות יופי חדשות ומאפר עולמי מוכשר ביותר.


מותג היופי מייבלין ניו-יורק התחדש בלא פחות מאשר שתי שגרירות יופי בחודש האחרון: הדוגמנית ההולנדית מרלוס הורסט (בתמונה למעלה, מימין) והדוגמנית הבריטית ג'ורדן דאן (בתמונה למעלה, משמאל). השתיים מצטרפות לנבחרת מכובדת מאד של שגרירות, הכוללת בין השאר את כריסטי טריליגטון, אמילי דידונטו, פרייה בהה אריקסון ועוד יפות אחרות. לדברי החברה, מלבד יופיין המהמם, נבחרו השתיים לתפקיד בעיקר בזכות סגנונן האישי והאנרגיה החיובית שלהן, המשקפים את רוח המותג ואת חזונו. מעבר לכך, למרות גילן הצעיר, לשתיים ניסיון רב בתחום היופי.

ברזומה המפואר של מרלוס הורסט ניתן למצוא צעידה על המסלול עבור "פראדה", עשיית פוזות מול המצלמה עבור לוח השנה הידוע לשמצה של מותג הצמיגים "פירלי" ותפקוד שוטף על תקן "מלאכית" של מותג הלנז'רי "ויקטוריה'ס סיקרט". נכון לעכשיו, היא משמשת כפנים של הבושם 'Be Delicious' של DKNY ואף לאחרונה הופיעה במגזין החגיגי של ספורטס אילוסטרייטד, לכבוד 50 שנה להיווסדו. בין לבין, היא מקשטת את שערי המגזינים המכובדים ביותר בעולם, כמו "ווג", "הארפר'ס באזאר", "אל" ואחרים וגם מככבת בקמפיינים עבור קלווין קליין, סטלה מקרטני, קרולינה הררה, H&M, ולנטינו, ראלף לורן, טומי הילפיגר וקנזו. כשנשאר לה קצת זמן פנוי, היא מעדיפה לבלות אותו בשיעורי יוגה ואיגרוף או בצפייה בסרטי קולנוע.

כפי שניתן לראות בסרטון הבא, הורסט משתתפת כבר בפרסומת לסדרת השפתונים של המותג "Color Elixir", לצד שגרירות היופי האחרות של המותג, אמילי דידונטו וג'סיקה ווייט:


גם לג'ורדן דאן, חברתה החדשה לנבחרת, ניסיון בדוגמנות יופי אחרי ששימשה כפנים של מוצרי האיפור של "ברברי" וגם כיכבה לאחרונה לצידה של קארה דלווין בסרטון הפרסומת לטוש אקלה של איב סאן לורן. חוץ מזה, היא מופיעה באופן קבוע על כל מסלולי האופנה הנחשבים, ביניהם פראדה, דיור, שאנל, מיו מיו, לואי ויטון, מארק ג'ייקובס ועוד רבים אחרים ואף כיכבה על השערים של ה"ווג" האמריקאי, הבריטי, הצרפתי, האיטלקי, היפני והרוסי לצד מגזיני אופנה מפורסמים אחרים.

דאן עושה "סלפי" עם המאפרת הדגולה פאט מק'גראת' (צילום מתוך האיסטגרם של דאן)

כשדאן אינה עסוקה בדוגמנות, היא מטפלת בבנה ריילי המאובחן במחלת האנמיה החרמשית, מה שהוביל אותה גם להתנדב כפעילה באגודה האמריקאית לטיפול בנפגעי המחלה. בנוסף, דאן היא חובבת בישול ויש לה תוכנית בישול ולייף סטייל המשודרת בערוץ היוטיוב של ג'יי זי Life+Times, שמארחת בכל פרק סלבריטאים שונים.


הקמפיין הראשון בכיכובה של דאן מתוכנן עבור המסקרה Go Extreme של מייבלין. "זהו כבוד גדול להיות דוברת של מותג אייקוני כזה", מצהירה דאן. "אני גאה להגיד שאני ילדת מייבלין ומקווה שאוכל לגרום לאנשים להרגיש אותו הדבר כמוני בזמן שהסתכלתי בפרסומות שלהם במהלך שנות התבגרותי. הדימוי של המותג הוא תמיד להיות יפים וחיוביים. כעת, כשאני חלק מכך, זהו חלום שהתגשם!"

במקביל, התחדש המותג במאפר האמריקאני-מקסיקני יאדים קראנזה, שהחל במקור את דרכו כמאפר זוטר בחברת M.A.C,  התקדם לתפקיד בכיר בחברה עד שמאפרת העל פאט מק'גראת' "צדה" אותו וצירפה אותו אל צוותה. בנוסף, הוא תפקד גם כמאפר הראשי של בית "דיור" בשנת 2012.


הקשר של קראנזה למייבלין, התחיל בשלב מוקדם בחייו: "המסקרה של מייבלין ניו-יורק זכורה לי מהתקופה שהייתי ילד מתבגר, אז נהגה אמי להשתמש בה. אני זוכר גם שאחותי החזיקה אותה בתיק האיפור שלה דרך קבע", הוא מספר ומוסיף: "מאוחר יותר כשעברתי לניו יורק ונעשיתי מאפר, ראיתי שכל המאפרים בתעשייה עובדים עם המסקרה הזו".

יאדים בן השלושים נחשב לכוכב עולה בתעשיית האופנה ולחביבם של צלמי העל, תחת ידיו ומכחוליו עברו מפורסמים רבים ביניהם מדונה, ליידי גאגא, קרלה ברוני, ריהאנה, מיילי סיירוס, הסופרמודלס ג'יזל וקייט מוס ועוד מפורסמות רבות אחרות.

מעבודותיו של יאדים

*הפוסט נכתב על-ידי במקור עבור פורטל היופי Bbeauty

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails