יום שלישי, 29 באפריל 2014

Dior Addict Fluid Sticks

דיור השיקו בימים אלו סדרת שפתונים נוזליים חדשה בשם Dior Addict Fluid Sticks, המהווה שילוב של שפתון עשיר עם גימור מבריק של ליפגלוס.


לדברי החברה, השפתונים החדשים מעניקים תחושה קלילה על השפתיים הודות לפורמולה המכילה מים במקום שעוות, כך שהשפתיים מרגישות לחות ורכות במקום תחושת הדביקות המלווה מוצרים דומים מסוג זה.



השפתונים מגיעים באריזות כסופות, שהחלק התחתון שלהן שקוף ומגלה את גוון השפתון. לאריזה מצורף אפליקטור ספוגית, המאפשר הנחה קלה ומדוייקת של השפתון.



בסדרה ניתן למצוא 16 גוונים שונים:
·         Whisper Beige – בז' קר
·         Frisson – ניוד חם
·         Mirage - קורל
·         Rieuse – ורוד עדין
·         Kiss Me – ורוד בייבי
·         Magique - ורוד
·         Aventure - כתום
·         Wonderland – קורל עם תת-גוון ורוד
·         Beige Lie – בז'
·         Artifice – כתום נועז
·         Open Me – אדום כהה
·         Pandore – אדום תוסס
·         Vie d’Enfer – אדום עם תת-גוון קר
·         Mona Lisette - פוקסיה
·         Minuit – סגול עינב שוקולד
·         Intrigue – סגול עינב




אגב, את הקמפיין לקולקציה מובילה הדוגמנית הרוסיה היפייפיה סשה לוס, כשמאחורי עדשה המצלמה עומד צלם האופנה הנודע סטיבן מייזל ועל הסטיילינג אחראית לא אחרת מאשר קארין רויטפלד, מי שהיתה העורכת המיתולוגית של ה"ווג" הצרפתי.




סדרת השפתונים צפויה לעלות על המדפים באירופה ואצלינו (178 ש"ח ליח') במהלך מאי 2014. יש לציין, כי בארה"ב היא הושקה כבר בתחילת החודש הנוכחי ולפי סווטצ'ים שראיתי ברחבי הרשת, יש בהחלט למה לצפות.

11 תגובות:

  1. רק האריזות גורמות לי לרצות לרוץ לקנות את כל הסדרה :)

    השבמחק
  2. מהממים!!! והתמונות שהצלם צילם - כבר שעה ארוכה שאני מביטה בהן.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא סתם הוא נחשב לאחד הצלמים הטובים בעולם...

      מחק
  3. נראה מדהים! הם עמידים? אני כבר חושבת על גוון שאני אקנה...

    השבמחק
    תשובות
    1. הם אמורים להיות עמידים יחסית לשפתונים נוזליים דומים, אבל לא בטוחה עד כמה...
      אוכל לעדכן בימים הקרובים, כשאתנסה בהם אישית.

      מחק
    2. אוקי אשמח מאוד לעדכון :-)

      מחק
  4. היסטרי! בא לי את כולם :) פוסט מקסים

    השבמחק
    תשובות
    1. מבינה אותך, ככה בדיוק הרגשתי גם אני כשראיתי את התמונות לראשונה

      מחק
  5. מהמם !!!! בא לי לקנות את הכל !

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי לא הייתי קונה את כולם, אבל את רובם הייתי שמחה מאד לאמץ לחיקי

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails