יום שני, 28 באפריל 2014

NYX Macaron Lippies

חובבות מותג האיפור NYX ושפתונים בכלל, בוודאי ישמחו לגלות, שהמותג השיק לאחרונה את Macaron Lippies - סדרת שפתונים חדשה, המיועדת לאלו שאינן חוששות מגוונים נועזים על השפתיים שלהן.


הסדרה החדשה כוללת 12 גוונים פסטלים וניאוניים, ביניהם צהוב, ירוק בהיר, טורקיז וגם שחור. המרקם שלהם קרמי והם בעלי כיסוי מלא עם גימור סאטני מאט, ועמידות לטווח ארוך.


הגוונים בסדרה:
·         Rose – ורוד לבנדר
·         Orange Blossom – כתום
·         Key Lime – ירוק ליים
·         Blue Velvet – כחול מחשמל
·         Violet – סגול רויאל
·         Pistachio - ירוק מנטה
·         Citron – צהוב
·         Earl Grey – כחול פודרתי
·         Lavender – לבנדר
·         Black Sesame – אפור בהיר
·         Coconut – לבן
·         Chambord - שחור


את השפתונים ניתן להשיג באתר האינטרנט של המותג, תמורת 6$ ליח'.

אגב, טיפ ממני, כמאפרת: מי שלא מעזה ללבוש שפתונים בגוונים נועזים כל-כך, יכולה לערבב אותם עם גוונים אחרים ולקבל גוון מעניין חדש. למשל, שפתון אדום נייטרלי עם שפתון כחול יצור גוון סגול שזיפי מעניין.

5 תגובות:

  1. וואו הורס. אני לא מהנועזות בשפתונים אבל זה פשוט מהמם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני לא... אבל כמו שכתבתי, הם יכולים להיות נהדרים לערבובים עבור הפחות אמיצות שבינינו... :)

      מחק
  2. וואי בא לי על כולם! פחות לבישים בפני עצמם אבל נראים מה זה כיפים למשחק והתנסות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כנראה שלא סתם קוראים להם מקרונים... הם ממש מגרים כמוהם :)

      מחק
  3. אוי על המקרונים עכשיו, ד שאני לא אוכל כמה אני לא ארגע, ולא "פושטים" אלה מקונריטוריה שווה.
    את 01 אני יכולה לאמץ בחדווה.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails