יום שני, 7 באפריל 2014

BOUCHERON Place Vendome

בית בושרון, מותג תכשיטי היוקרה הצרפתי, השיק לאחרונה בישראל בושם חדש לנשים, הנושא את שם החנות הראשית של המותג Place Vendome (כיכר ונדום) - אותה חנות שהוקמה ע"י פרדריק בושרון לפני למעלה מ-100 שנה, ב-1893. את ההשראה לניחוח היוו אבני החן היקרות המוצגות על מדפי התצוגה של בושרון, עוד מימיו הראשונים של המותג.


לדברי המותג (וכפי שניתן לראות גם בסרטון שלהלן), הבושם Boucherone Place Vendome חובק את החופש והעצמאות של האשה המודרנית. הקלילות והבהירות שלו מייצגים אשה חולמנית שצופה אל השמש הזורחת מעל פריז, כמו גיבורה זוהרת העולה באיטיות מבין הצללים. האשה הזו היא אשה עצמאית, שבטוחה שבכוחה להציל את עצמה מן החושך והרוע. בבית בושרון בטוחים שבכל הנשים קיים הכח הזה, והוא בא לידי ביטוי באמצעות הניחוח החדש של המותג.


מדובר פה בניחוח פרחוני הדרי, מואר ומעודן, המהווה איזון מושלם בין פריחה אביבית ומתיקות של דבש. הניחוח פותח בשובל קליל של פריחת התפוז ופלפל ורוד בשילוב של ורד רומנטי. הלב של הניחוח הוא רך וקטיפתי משהו, אבל בסגנון מודרני עם תווים של יסמין, אדמונית ודבש לצד בסיס הכולל בנזואין וארז, שמאזנים קצת את המתיקות ומעניקים לניחוח אופי מעט בוגר יותר, יחד עם גימור חמים של מאסק. אגב, על הרכבת הניחוח אחראים נטלי לורסון ואוליבר קרספ, שבאמתחתו ריחות מפורסמים רבים אחרים.



כיאה למצופה ממותג תכשיטים יוקרתי, גם הבושם מגיע בבקבוק זכוכית עם חיתוכים המזכירים רבים מהתכשיטים שהוצגו בחנות לאורך השנים. הבקבוק, ממש כמו תכשיט יקר, לוכד את האור ומפזר את הקרניים שלו לכל עבר. את כיכר ונדום מייצג כאן התבליט בצורת מעוינים המופיע על אריזת הקרטון החיצונית של הבושם, שמזכיר את אבני הריצוף המאפיינים את הכיכר הפרזיאית המפורסמת.

את הבושם BOUCHERON Place Vendome ניתן להשיג בסניפי המשביר לצרכן וברשת סופר-פארם תמורת 361 ₪ (או דה פרפיום, תכולה: 100 מ"ל).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails