יום רביעי, 23 באפריל 2014

Givenchy Extravagancia Collection (הצצה לסתיו 2014)

בזמן שמידע אודות קולקציות הקיץ רק מתחיל לטפטף אצלינו (בקושי), אני בטוחה שאתם כבר לא יכולים לחכות ורוצים לקבל הצצה למה שהולך לקרות בעונה שלאחר מכן. אם כך, אני מזמינה אתכם לקבל הצצה ראשונה בהחלט לקולקציית סתיו 2014 של מותג היופי הצרפתי GIVENCHY.



אמנם טרם שוחרר מידע רשמי אודות הפריטים שיכללו בקולקציה, אבל מהיכרות עם המותג וכפי שניתן גם לראות מתמונות ראשונות שעלו ברשת, מדובר במוצרים יוקרתיים ואופנתיים.


בין המוצרים הכלולים בקולקציה, ניתן למצוא את פלטת ה-Extravagancia - פלטה מהודרת (במהדורה מוגבלת) המכילה רביעיית צלליות בגוונים של חום, סגול, כסף כהה וזהב וכן שפתון בגוון ורדרד, שני אפליקטורים ומראה. אריזת הפלטה מעוטרת בעיטורים מוזהבים ובמרכזה סמל המותג.


עוד בקולקציה: סומק בעל מרקם ג'ל (מהדורה מוגבלת) המעניק מראה חלק וטבעי ללחיים, אייליינר טוש ומסקרה Noir Couture Volume בעלת מברשת ייחודית המעניקה נפח ואורך משמעותיים לריסים, שני שפתונים: Rose Extravagant ו- Poupre Inouï ולקים מוזהבים.


אי אפשר להתעלם גם מפודרות הפריזמה המדהימות (Le Prisme Première), שכל אחת מהן משלבת ארבע גוונים שונים המיועדים לטשטש את הפגמים בעור ובעיקר להעניק לו מראה מאט וזוהר כאחד.


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים במהלך ספטמבר 2014. כאמור, מדובר בהצצה ראשונה בלבד, וברגע שיהיו לי פרטים רשמיים, אדאג לעדכן אתכם כמובן. אגב, שכחתי לציין - הפנים של הקולקציה היא הדוגמנית היפה מריה קרלה בוסקונו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails