יום שישי, 11 ביולי 2014

Calvin Klein משיק בושם חדש וחוגג 20 שנה לבושם הראשון שלו

חובבי ליין הבישום של Calvin Klein (קלווין קליין) בוודאי ישמחו לדעת שבספטמבר 2014 ישיק המותג בושם חדש לנשים בשם Reveal.


הבושם החדש (או דה פרפיום) מתואר כניחוח אוריינטלי הכולל תווים כגון יוד (?!), איריס, ענבר סולרי, אלגום ומושק, והוא יוצע בשלושה גדלים שונים (30, 50 ו-100 מ"ל) עם מוצרים משלימים באותו הניחוח: דאודורנט רול-און, ג'ל רחצה ותחליב גוף.


את הקמפיין לבושם החדש מובילה הדוגמנית והשחקנית ההולנדית דוצ'ן קרוס, המשמשת גם כשגרירת היופי של לוריאל, כשלצידה מופיע השחקן האנגלי הלוהט צ'רלי הנאם – מי שבמקור אמור היה לככב בסרט "50 גוונים של אפור".



אירוע משמח נוסף שחוגג המותג בימים אלו הוא ציון 20 שנה לבושם היוניסקס המפורסם שלו – CK One. לכבוד המאורע יעלה המותג בקמפיין דיגיטלי עולמי יוצא דופן, שמטרתו לשקף את "המשמעות התרבותית האינדיבידואלית, ביטוי-עצמי וזהות דיגיטלית".



הקמפיין, שצולם בניו-יורק על-ידי הצלם המפורסם מריו סורנטי, נשאר נאמן למורשת של המותג להציג כשרונות חדשים והוא כולל מיגוון רחב של דוגמנים, אמנים ומוזיקאים. "אחרי פריצת גבולות לפני 20 שנה בתור הניחוח המשותף הראשון, CK1 נשאר הניחוח הנמכר ביותר בעולם... הקמפיין החדש לוכד את הרלוונטיות של המותג לדור החדש," כך מסבירים בחברה.



על-מנת להמחיש את הזמנים המודרניים של ימינו, כמו גם להדגיש את הנוהג להשתמש בזהויות דיגיטליות אינדיבידואליות כדי ליצור קשר עם אחרים, צולם הקמפיין החדש מנקודת מבט של... מצלמת סמארטפון. הקמפיין יעלה בשתי גרסאות שונות: האחת- טלוויזיונית שתציג את סיפוריהם האישיים של המשתתפים בו, כפי שהם בוחרים לבטא את עצמם בדרך דיגיטלית; השניה- מודעות בעיתונים שיכללו קולאז'ים של דיוקנאות עצמאיים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails