יום שלישי, 8 ביולי 2014

Veet Infini'Silk

מותג הסרת השיער VEET הכריז על השקתו של Veet Infini'Silk - ליין חדש של מכשירים ביתיים העובדים על הבזקי אור (פולסים) ומבטיחים הפחתה בצמיחת השיער לצמיתות.


הטכנולוגיה עליה מבוססים המכשירים בסדרת ה- Infini'Silk, היא בדיוק אותה הטכנולוגיה שנמצאת במרפאות ובמכונים להסרת שיער, רק שהפעם השימוש בהם נעשה בנוחות הביתית של המשתמשים. אגב, ב-VEET מבטיחים תוצאות חלקות כבר אחרי ארבעה-חמישה טיפולים.

"VEET ידוע ברחבי העולם במוצרים שהם מציעים להסרת שיער בבית, אשר מעניקים לנשים וגברים עור חלק לטווח ארוך. אנו רוצים להרחיב את קו המוצרים שלנו להסרת שיער כמו גם את מעגל הצרכנים שלנו," מסבירים במותג. "סדרת Veet Infini'Silk החדשה מאפשרת לנו להעניק לצרכנים את האפשרות להפחית לצמיתות שיער גוף לא רצוי על-ידי שימוש בשני מכשירים ביתיים קלים לשימוש ובטוחים."

שני המכשירים הקיימים בסדרת Veet Infini'Silk הינם:
·         Veet Infini'Silk (בצבע אדום) – מכשיר בעל ראש מחסנית המפיק עד 50,000 הבזקי אור על שטח של 2.7 סמ"ר.
·         Veet Infini'Silk Pro (בצבע כחול) – מכשיר בעל ראש מחסנית מתחלף, המפיק עד 5,000 הבזקי אור על שטח של 3.9 סמ"ר. האפשרות להחלפת ראש המחסנית הופכת את המכשיר אידיאלי לשימוש משותף בין כמה משתמשים.


שיווק המכשירים החדשים בסדרת Veet Infini'Silk החל בימים אלו בארה"ב, דרך האתר של החברה והם מוצעים תמורת 249$ ליח' או 299$ למכשיר ה-Pro (כולל מחסנית נוספת להחלפה). לפי שעה, אין לי עדיין מידע אם בעתיד הם ישווקו גם בישראל, אבל במידה וכן – אדאג לעדכן אתכם כמובן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails