יום שני, 7 ביולי 2014

Clarins Ladylike Collection (סתיו 2014)

מותג היופי הצרפתי ישיק בסתיו הקרוב את Ladylike - קולקציית איפור המבוססת על גווני הניוד במרקם מאט. לצד הקולקציה, ישיק המותג גם מייקאפ חדש.



אמנם בין אוסף המוצרים המרכיבים את קולקציית האיפור Ladylike של המותג, ניתן למצוא מוצרים שקיימים זה מכבר בליין הקבוע של המותג, אבל נפגוש בה גם מוצרים חדשים (בעיקר לעיניים):

Ombre Matte – צלליות קרם בגימור מאט. בחברה מסבירים שמדובר במרקם חדש בעל תחושה מיוחדת על העור, כזה שעוד טרם נראה קודם לכן. הצלליות מוצעות ב-6 גוונים טבעיים שונים, אחד מהם בעל נצנוץ עדין:
·         Earth (חום אדמה)
·         Taupe (טאופ)
·         Rosewood (חום אדמדם)
·         Nude Beige (בז' ניוד)
·         Nude Pink (ורוד ניוד)
·         Sparkle Grey (אפור מנצנץ)


Instant Light Eye Perfecting Base – פריימר לצלליות, בעל פורמולה המחליקה את עור העפעף ומעניקה לצלליות שמונחות מעליו עמידות לאורך שעות ארוכות. הפריימר מגיע באריזת טיובה.


Perfect Eyes & Brows Palette – פלטה הכוללת 3 צלליות לשרטוט והגדרת הגבות, צללית להארה, שעווה שקופה לעיצוב שיער הגבה, אפליקטור דו-צדדי לצלליות, מברשת גבות ופינצטה קטנה.


Eye Quartet Mineral Palette – רביעיית צלליות מינרליות בגווני העור.


3-Dot Liner – האייליינר המוכר של קלרינס בעל 3 הקודקודים מוצע בקולקציה זו בגוון חום (מהדורה מוגבלת).

Be Long Mascara – מסקרה בגוון Intense Black (שחור עז).


Light Brush-On Perfector – טוש קונסילר להארות (בליין הקבוע של המותג).

Blush Prodige – סומק בגוון Tawny Pink (חום אפרסקי).


Rouge Eclat – השפתונים המוכרים של המותג, בעלי הפורמולה המזינה והלחותית לשפתיים. השפתונים בעלי כיסוי מלא והם מוצעים ב-5 גוונים שונים:
·         Chestnut Brown (חום)
·         Red Fuchsia (אדום)
·         Candy Rose (ורוד סוכריה)
·         Strawberry Sorbet (ורוד בהיר)
·         Pink Magnolia (ורוד חום)


כאמור, לצד הקולקציה יושק גם מייקאפ חדש הנושא את השם True Radiance SPF 15 foundation, המיועד להפחית את ההשפעה של הזיהומים הסביבתיים על העור ולהגביר את הזוהר הטבעי של העור. הפורמולה שלו כוללת בין השאר זרעי מורינגה הידועים בתכונות הטיהור וההגנה שלהם. המייקאפ החדש יוצע ב-12 גוונים שונים.



קולקציית הסתיו של קלרינס, כמו גם המייקאפ החדש, אמורים לעלות על המדפים בעולם בסוף אוגוסט 2014. אלינו, מן הסתם, הם בוודאי יגיעו מאוחר יותר...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails