יום חמישי, 3 ביולי 2014

CLARINS Super Restorative Day Cream

קלרינס, מותג הטיפוח הצרפתי, משיק בימים אלו בישראל את Super Restorative Day Cream – קרם משקם, שפותח במיוחד עבור נשים בנות 50+ במטרה להעניק להן עור בריא וזוהר יותר.


קרם Super Restorative Day, המצטרף לסדרת המוצרים Multi-Intensive (מולטי אינטנסיב) של המותג, פותח לאחר מחקרים מקיפים ופורצי דרך שביצעו מעבדות החברה, במטרה לשפר, לחזק ולשקם את התאים בעור בוגר, הסובלים מחוסרים בעקבות שינויים הורמונאליים. כידוע, ככל שאנו מתבגרים, תהליך ייצור האלסטין והקולגן מואט וכתוצאה מכך העור מאבד מגמישותו, סובל ממחסור בלחות ונראה עמום ודהוי יותר.

הקרם החדש עובד על השכבה הקרנית של העור, האפידרמיס והדרמיס, והוא מכיל תמצית אורגנית ייחודית המופקת מעץ מרפא בשם הרונגנה (Harungana). תמצית זו אמורה להגביר את סינתזת הקולגן, לעורר את הפעילות של התאים הפיברובלסטיים שברקמת החיבור, לחזק בהדרגה את מבנה העור, לחדש את הנפח שלו ולשפר את העמידות והגמישות שלו. בנוסף, פורמולת הקרם כוללת חומצה היאלורונית לשימור מאגר הלחות בעור וחמאות שיאה ומנגו להזנה והגנה עליו מפני התייבשות. כמו רוב מוצרי המותג, גם הקרם מלווה הניחוח עדין ונעים מאד.


בחברה מבטיחים שיפור מיידי בגוון העור ובמרקמו – העור מתבהר יותר, ישנה הפחתה בהופעתם של כתמי גיל וקמטוטים, מרקמו של העור הופך להיות חלק ואחיד יותר והוא נראה מורם, זוהר וקורן יותר.

Super Restorative Day Cream של קלרינס מוצע בשלוש גרסאות שונות: לכל סוגי העור, לעור יבש מאד ולכל סוגי העור בתוספת מסנני קרינה SPF20 (מחיר: 664 ₪, תכולה: 50 מ"ל).
להשיג בלעדית ברשת הסופר-פארם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails