יום חמישי, 3 ביולי 2014

Inglot Solid Fragrances Freedom System

בימים הקרובים יצרף מותג האיפור הפולני Inglot לליין המוצרים שלו חמישה בשמים מוצקים. כמו רוב מוצרי המותג, גם הבשמים החדשים יגיעו באריזות הניתנות לשילוב בתוך פלטות, על-פי בחירה ו/או העדפת הלקוחות (Inglot Freedom System).



"רצינו לאפשר ללקוחותינו לבחור את מה שהם אוהבים ולשלב את זה בפלטות שלנו. באשר לאיפור, הם יכולים לבחור עד 40 גוונים שונים של צלליות, כך שיהיה להם כל מה שהם צריכים בפלטה. באשר לבשמים, יש לנו פלטות לבנות נפרדות, עם מגנטים," מסבירים במחלקת השיווק של המותג.

אוסף הבשמים החדש של אינגלוט כולל חמש ניחוחות שונים: Green Fruit (פירות ירוקים), Purple Musk (מאסק סגול), Mandarin Crush (מנדרינה מאוהבת), Bright Amber (ענבר מואר) ו- Golden Wood (עץ מוזהב) – בכל אחד מהם ניתן להשתמש בנפרד או ליצור ניחוח חדש בשילוב עם ניחוח/ות אחר/ים באמצעות הנחה על העור בשכבות.

יש לציין, כי המותג החל לשווק את הבשמים המוצקים הללו בארץ המוצא של המותג (פולין) כבר בסוף חודש מאי האחרון ולדברי החברה, 2,000 יחידות נמכרו בתוך פחות מחודש ימים בלבד. אגב, מסתבר שניחוח ה- Mandarin Crush נחשב לבסט סלר שם. כאמור, בשבוע הבא תתחיל החברה לשווק אותם בארה"ב ואני מקווה שנזכה להתנסות בהם בקרוב גם אצלינו בישראל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails