יום שלישי, 8 ביולי 2014

LANCOME מתחדש בשגרירת יופי חדשה ומסקרנת

שיתוף הפעולה האחרון של LANCOME הוא אחד מהמעניינים יותר שעשה המותג בשנים האחרונות. במקום להוסיף עוד כוכבת הוליוודית לרשימת שגרירות היופי שלו, הכוללת זה מכבר את ג'וליה רוברטס, קייט ווינסלט, אמה ווטסון, פנלופה קרוז ולופיטה ניונגו, מותג היופי הצרפתי החתים את קרוליין דה מגרה כמוזה הפריסאית החדשה שלו.



דה מגרה בת ה-39, בעלת הייחוס האריסטוקרטי, היא דוגמנית עבר מצליחה מאד ומפיקה מוזיקלית בהווה. היא ידועה בעיקר כחביבת צלמי אופנת הרחוב, כזו שבקושי יכולה להימלט מעדשות המצלמה הדואגות לצלם אותה מכל זווית אפשרית בכל תצוגת אופנה. כמו כן, היא מהווה מודל חיקוי לכל בלוגרית אופנה ברחבי העולם, או אפילו סתם מעריצים שאוהבים את הסגנון הצרפתי הקלאסי שלה. במילים אחרות, היא מאותם הטיפוסים בעלי השיק הפריזאי, שכל הזמן מנסים להידמות אליהם אבל לא באמת מצליחים...

שיתוף הפעולה בין לנקום לדה מגרה יכלול השקה של קולקציית איפור שתעלה על המדפים באביב 2015 ודה מגרה תהיה מעורבת בפיתוחו וביצירתו. בנוסף, לנקום תלווה ליווי צמוד את ההשקה העולמית של הספר החדש של דה מגרה, שנקרא " How to Be Parisian Wherever You Are: Love, Style, and Bad Habits" (בתרגום חופשי: "איך להיות פריזאי בכל מקום בו אתה נמצא: אהבה, סגנון והרגלים רעים").

"אני שמחה על שיתוף הפעולה הזה, שהוא שונה מכל האחרים ובאמת משקף את לנקום," אומרת דה מגרה. "זוהי תחילתה של הרפתקה יפה עם המותג הזה, שאני כל כך אוהבת. מותג המציע חזון שונה של נשיות: אחד כזה שהוא חופשי, אינטליגנטי וגם נוגע בלב ובנפש."


אותה התלהבות נשמעת גם מצידו של המותג, שם מציינים כי שיתוף הפעולה הנ"ל בעצם חונך דרך חדשה של עבודה עם נשים מעוררות השראה, על-ידי הצבתן במרכז הפעילות של המותג. "לקרולין יש סקרנות ויצירתיות בצורה מאד צרפתית, שיכולה להיות מיושמת באמצעות ראש פתוח לנושאים מגוונים מאד, החל מאמנות המוזיקה, דרך יופי ואופנה. זוהי דרך לבקר שוב בכל נושא, אפילו הרציני ביותר, בצורה קלילה ומהנה ולהציע חזון חדש ומפתיע לגמרי."

כאמור, קולקציית האיפור המשותפת לשני הצדדים תושק רק באביב 2015, כך שנאלץ להמתין עוד כמה חודשים ארוכים כדי לדעת את כל הפרטים אודותיה, אבל מה שבטוח היא תגיע באריזות מעוצבות ומאד שיקיות, כראוי לקרולין דה מגרה. תסמכו עליי, שאהיה כאן כדי לספר!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails