יום רביעי, 9 ביולי 2014

GLOSSYBOX (יולי 2014)

קופסת חודש יולי 2014 של גלוסיבוקס הקדימה מאד להגיע החודש. יתכן שבגלל המצב המתוח ששורר אצלינו כאן ברגעים אלו ממש, מיהרו האנשים בחברה לשלוח את החבילות למנויות. החבילה שמוענה אלי, הגיעה אלי עם השליח קצת אחרי האזעקות והנפילות שהיו פה באיזור. מה שבטוח, היא הצליחה להעלות על פניי חיוך ולהזכיר לי שהשגרה ממשיכה והיא זו שבסוף תנצח את הכל.



הקופסא שקיבלתי מכילה 5 מוצרים (שניים מהם בגודל מלא), אליהם צורפו גם, כבונוס, מספר דוגמיות של מוצרים המקוטלגים כ"חביבי הקהל של גלוסיבוקס". מזמינה אתכם להציץ יחד איתי לקופסא:



צללית מינרלית של SunShine Cosmetics (גודל מלא- 4 גרם)
צללית אבקה מינרלית מבית המותג שבבעלות ליהי גרינר. עד כה לא יצא לי להתנסות באף מוצר של המותג, אבל אתר החברה מכריז שהמוצרים שלהם מורכבים ממינרלים ורכיבים טבעיים בלבד, שבמגע עם השמנים הטבעיים המצויים בעור מספקים כיסוי מושלם.



הצללית שקיבלתי בקופסא היא בגוון Let it Be – מעין חום אדמדם עם ברק ירקרק מקסים. לצערי, בגלל התאורה, לא הצלחתי לצלם תמונה טובה של הגוון כפי שהוא מתקבל במציאות, אבל אני בהחלט יכולה להעיד שהגוון מקסים והוא מתאים הן לאיפור יום והן לאיפור ערב. גם הכמות שלו יפה ותספיק להמון זמן, מאחר ודרוש מעט מאד חומר מהצללית כדי לקבל כיסוי מושלם.
מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪.

קרם Catharsis של 417- (גודל מלא- 50 מ"ל)
קרם המיועד להקלה על גירויים בעור מבית המותג הנפלא 417-, שמוצריו מבוססים בעיקר על מינרלים ורכיבים מים המלח. הן בגלויה המצורפת לקופסא והן על הקרם עצמו לא מצויין אם הקרם מיועד לשימוש על עור הפנים או הגוף. באתר של החברה הקרם מקוטלג תחת מוצרי "ספא ואמבט", כך שאני מניחה שהוא מיועד יותר לשימוש על עור הגוף. בכל אופן, הוא מיועד כאמור להקל על גירויים וגירודים בעור, למנוע זיהומים ולהפחית אדמומיות וקילופי עור יבש. על כך אחראי קומפלקס הרכיבים של הקרם, שמכיל ריכוז גבוה של ויטמינים ומינרלים המשולבים עם שמן אובליפיחה ותמציות תה ירוק, אלוורה ועוד כל מיני דברים טובים.



הקרם בעל מרקם סמיך מאד וגוון אפרפר (בוץ מים המלח?). למרות מרקמו הוא נספג בעור מהר מאד, מבלי להותיר תחושה כבדה כלשהי והעור הופך להיות חלק ונעים באופן מיידי. בנוסף, יש לו ניחוח מאד-מאד עדין וכמעט בלתי מורגש.
מחיר מומלץ: 50 ₪.

קרם יום של Clarins (דוגמית- 15 מ"ל)
קרם יום חדש מסדרת
Multi-Intensive היוקרתית והמצויינת של קלרינס, שמושק ממש בימים אלו בישראל. הקרם מיועד, בעקרון, לנשים בגיל המעבר (50+) הסובלות משינויים הורמונליים שמשפיעים על מצב העור שלהן. שימוש בקרם אמור להשיב לעור את המראה הקורן והזוהר שלו ולהעניק לו מראה אחיד וחלק יותר.
מחיר מומלץ לצרכן: 664 ₪ (לתכולה של 50 מ"ל).


מסכת ניקוי של Sampar (דוגמית- 10 מ"ל)
מודה, שעל המותג
Sampar לא שמעתי על לרגע מציאת המוצר בקופסא של גלוסיבוקס וזה בעצם מה שאני אוהבת במיזם הזה, שהוא מאפשר לי להכיר ולהתנסות במוצרים חדשים ובמותגים שונים. בכל אופן, חיפוש ברשת אודות המותג העלה שהוא מגיע מצרפת והאג'נדה שלו היא להעיר את "היפייפיה הנרדמת" שמצויה בכל אחת מאיתנו...


המסכה שצורפה לקופסא מיועדת לספוח לכלוך ורעלנים שונים מהעור מבלי לייבש אותו ולהעניק לו מראה חלק, זוהר ואחיד כבר מהשימוש הראשון במוצר. בין הרכיבים הכלולים בפורמולה שלו ניתן למצוא: קאולין האחראי על ספיגת הזיהומים, הידוק נקבוביות ושמירה על מראה מאט, אבץ להרגעת דלקות, תמציות שמנים של גרניום ושקד מתוק לטיהור וניקוי וכן קומפלס רכיבים עוצמתי היחודי למותג (Urban Advance Complex) המורכב מסרום חמאת שיאה, אנדורפין נענע וסוכר פרוביוטי. קומפלקס זה משמש כמגן נוגד חימצון ומחזק את ההגנה הטבעית של העור.


את המסכה מניחים בשכבה דקה על העור למשך 10 דקות ושוטפים לאחר מכן במים. אגב, בחברה טוענים שאפשר להשתמש בה גם כטיפול ממוקד לפגמים בעור, ע"י הנחתה על העור בלילה והשארתה עד הבוקר שלמחרת, כדי ש'תפעיל את קסמיה' עליו. מה שבטוח, יש לה ריח נעים מאד.
מחיר מומלץ לצרכן: 160 ₪ (לתכולה של 50 מ"ל).

קרם יום ממצק של WELEDA (דוגמית- 7 מ"ל)
למרות שעל הגלויה מצויין שהמוצר שצורף לקופסא הינו סרום, בפועל צורפה דוגמית של קרם יום ממצק מסדרת הרימונים של Weleda. את הדוגמית הזו קיבלתי כבר בקופסת נובמבר 2013.
מחיר מומלץ לצרכן: 186 ₪ (לתכולה של 30 מ"ל).


כאמור בתחילת הפוסט, לקופסא של החודש צורפו כ"בונוס" מספר מוצרים נוספים מתוך מיגוון המוצרים החביבים יותר על מנויות גלוסיבוקס, שצורפו כבר בעבר לקופסאות החברה: 2 תחבושות היגייניות מסדרת Infinity של Always, 2 דוגמיות (2 מ"ל כל אחת) של קרם יום לכל סוגי העור מסדרת האנטי-אייג'ינג של Soft Touch ודוגמית (1.8 מ"ל) של הבושם Vanille מבית Reminiscence


החודש, נעדר מהקופסא הגיליון החודשי של גלוסיבוקס, אבל צורפה לקופסא גלויית הטבה המעניקה 40 ₪ הנחה ברכישה של מוצרי Weleda.


זהו להפעם. אני אהבתי את הקופסא של החודש. ואתן? 
רוצות גם קופסא משלכן? לפרטים: אתר גלוסיבוקס או דף הפייסבוק של גלוסיבוקס.


*הקופסא התקבלה לסקירה.

תגובה 1:

  1. נראה שגלוסיבוקס התחילו להשתפר, למרות שאני עדיין נגד דוגמיות בשקיות אלומיניום, זה פשוט לא נוח בעליל!! הצללית נראית מעולה =)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails