יום שישי, 8 באוגוסט 2014

MAC Brooke Shields Beauty Icon Collection (הצצה ראשונה)

כפי שסיפרתי לכם בעבר, השחקנית ברוק שילדס מצטרפת לסדרה של סלבס אחרים, המהווים סוג של אייקונים בעלי הכרה אוניברסאלית, אשר MAC בחרו לשתף עמם פעולה ביצירת קולקציית איפור מיוחדת. בדרך כלל, המוצרים בקולקציה מתאפיינים באריזות מיוחדות או במוצרים יוצאי דופן (ע"ע קולקציית דיאנה רוס, קולקציית ראקל וולש וכיוצ"ב).

צילום: Steve eichner

ההצעה לשיתוף הפעולה בין MAC לשילדס עלתה אחרי מפגש מקרי שלה עם ג'יימס גייגר, המנהל הקריאטיבי וסגן נשיא בכיר ב-MAC. שילדס, מצידה, קפצה מייד על ההצעה והתחילה לחקור בנושא, לאסוף השראות, לדגום מוצרים ומרקמים ובמותג זרמו איתה לאורך כל הדרך.

הפריט המרכזי בקולקציה של שילדס הינה פלטה הכוללת לא פחות מ-15 צלליות (חלקן בליין הקבוע) במיגוון רחב של גימורים! למעשה, זוהי הפעם הראשונה שב-MAC משיקים פלטה מהסוג הזה בתוך קולקציה והסיבה לכך היא רצונה של שילדס לאפשר רבגוניות באוסף. לשם כך היא אספה מיגוון מוצרים שיאפשרו ליצור שני לוקים - האחד רענן וטבעי ליום והשני יותר בסגנון ומפירי לשעות הערב, עם דגש על העיניים. האמת? נשמע דיי הגיוני עבור מישהי ששמה הפך לשם נרדף לביטוי "יופי טבעי", מייד לכשפרצה לתודעת הקהל.


עוד ניתן למצוא בקולקציה, שתושק כמובן במהדורה מוגבלת: 2 חמישיות צלליות בסדרת Veluxe Pearl Fusion, צמד סמקי קרם (Cremeblend Blush Duo), 2 שפתונים, 2 ליפגלוסים, ברונזר, CCB (היילייטר קרמי), 2 לקים ומסקרה מסוג Optimum Black Opulash. אגב, במקרה שהייתם מודאגים, אז כן: הקולקציה כוללת גם 2 מוצרי גבות: עפרון וג'ל שקוף. בכל זאת, הגבות הן סימן ההיכר העיקרי שלה.


כל המוצרים יגיעו באריזות מרובעות אפורות עם כיתוב כתום, בהשראת הגוונים השולטים בביתה של שילדס בווסט וילג' בניו-יורק, אחרי סשן שיפוצים שעבר לאחרונה. גם בבחירת שמות הגוונים היתה לשילדס מעורבות מוחלטת. לאחד מהם היא אף העניקה את השם Pepper (גוון פחם כהה) על שמו של הכלב שלה...

הקולקציה של שילדס תעלה על המדפים בעולם במהלך אוקטובר 2014. את שמות הגוונים ותיאורם אעלה בפוסט נפרד בשלב מאוחר יותר.

4 תגובות:

  1. אהובת נעורי, כמה אני אהבתי אותה...האמת גם עכשיו, איש מרשימה

    השבמחק
    תשובות
    1. היא מהממת!
      היתה גם גיבורת הילדות שלי, עוד כשכיכבה בסרטים "אהבת בוסר" ו"הלגונה הכחולה"

      מחק
  2. הלוגו של מאק יותר נראה כמו פרסומת לאורנג'...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails