יום חמישי, 10 במרץ 2016

איזבלה רוסליני היא (שוב) הפנים של לנקום

בית Lancôme טלטל את עולם היופי עם הכרזה מפתיעה, לפיה איזבלה רוסליני (Isabella Rossellini), מי שהיתה הפנים הראשונות של המותג לפני יותר משלושה עשורים, חוזרת שוב לככב כשגרירת היופי של "לנקום". עוד אז, כשהיתה בת 31, הקרינה רוסליני נשיות עזה שרק הלכה וגברה בביטחון עם השנים. כעת, כשהיא בת 63, מינויה המחודש לתפקיד מבטיח להציע הגדרה רחבה יותר של מושג ה'יופי' – כזה שאינו מוגבל על-ידי גיל.



מאז ומעולם היתה רוסליני שוברת מוסכמות בדרכה המיוחדת. כדוגמנית צעירה וכשחקנית, בתו של הבימאי האיטלקי המפורסם רוברטו רוסליני והשחקנית השבדית אינגריד ברגמן, היתה נחושה לנער את המורשת שלה ולהתוות ציון דרך ייחודי משלה בתעשייה. זאת עשתה הודות לרוחה חסרת הפחד, שהובילה אותה לתפקידים לא שגרתיים, וללשון החדה שלה שגרמה לה לדבר בגילוי לב על נקודות התשוקה בחייה.

רוסליני בקמפיינים ישנים של לנקום

"מעבר לערכים של לנקום, אותם היא מייצגת באופן נפלא, איזבלה מגלמת את הרעיון של יופי מושלם שהולך יד ביד עם רווחה. היא גם שומרת על גישה חיובית ושלווה מאד לעניין הגיל, אותו היא חווה כמשחרר ומחזק," אומר פרנסואה להמן, מנכ"ל לנקום. רוסליני תשמש כדוברת היופי של לנקום על-בסיס קבוע, והיא תחלוק במסגרת תפקידה את הסודות שלה לאושר וכיצד לדעתה יש להשיג יופי אמיתי. את תובנותיה אלו יחלוק המותג עם לקוחותיו באמצעות פרסומים בעיתונות, אונליין ובאירועים מיוחדים. "אני המומה מהתרגשות לחזור ללנקום. שיתוף הפעולה בינינו חשוב לי כל כך בחיי. המשכיות זו ממלאה אותי שמחה עצומה וציפיות גדולות. אני גם מודעת היטב למשמעות העומדת מאחורי ההחלטה הזו: זוהי אינדיקציה חזקה לכוללניות של לנקום וחגיגה לכל הנשים," מצהירה רוסליני.




למעשה, שיתוף הפעולה של רוסליני עם לנקום מסמנת את הטרנד האחרון הרווח בקמפיינים של מותגים שונים המשתמשים בנשים בוגרות כפרזנטוריות - נשים הדוחות את הרעיון שיופי שייך לצעירים בלבד, או שסטייל לא יכול להיות למישהי שעברה את גיל 25. זהו מסר רב עוצמה, שרוסליני ידעה כבר מזמן: "אם אתה מסתכל על רוב פרסומות היופי, את יכול לחשוב שאיפור מיועד רק לנשים יפות בשנות העשרים המוקדמות לחייהן," היא אמרה פעם. "אבל נשים מבוגרות וגם צעירות שרואות נשים מבוגרות אחרות במודעות הפרסום, אינן מפחדות להזדקן." אבל האמת שזו לא חוכמה, כשמדובר באישה יפה כמו איזבלה רוסליני כמודל להזדקנות יפה... הלוואי על כולנו!

רוסליני כיום


2 תגובות:

  1. מדהימה, תמיד אהבתי אותה יותר כדוגמנית מאשר כשחקנית. יש עליה קלאסה שנולדים איתה והיא בהחלט מפארת את המותג באותה המידה שהוא מחמיא לה

    השבמחק
  2. מדהימה, תמיד אהבתי אותה יותר כדוגמנית מאשר כשחקנית. יש עליה קלאסה שנולדים איתה והיא בהחלט מפארת את המותג באותה המידה שהוא מחמיא לה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails