יום חמישי, 31 במרץ 2016

La Prairie Cellular Radiance Perfecting Fluide Pure Gold

מכירים את הרגע הקסום הזה ביום, בו השמש מופיעה עם שחר, וחוזר לאחר מכן- קצת לפני השקיעה? בדיוק בזמן הזה השמש טובלת את הכל בגוון מוזהב והעור מקבל מראה זוהר במיוחד. הרגע הזה, שחביב במיוחד על-ידי צלמים, מכונה "שעת הזהב". מותג היוקרה השוויצרי La Prairie ("לה פררי") מציע לנו להנציח על עורנו את אותו רגע מופלא באמצעות תחליב הזוהר החדש שלו - Cellular Radiance Perfecting Fluide Pure Gold.



הדור החדש של מוצרי "לה פררי" נחוש לגרום לנו להראות קורנים באמצעות אחד המרכיבים הוותיקים והמפוארים בהיסטוריה: הזהב. מסתבר, שאותו רכיב שנערץ על-ידי תרבויות רבות, שחלקן גם האמינו כי בליעתו מסוגלת לספק נעורי נצח ובריאות, משמש כממריץ ומעשיר תכונות מסויימות שיגרמו לנו לזהור אפילו יותר מקליאופטרה בעצמה!

"לה פררי" יצרה תחליב זוהר מושלם למראה עור קורן, המכיל שילוב ייחודי של זהב טהור, פפטידים מתקדמים וזהב חדור בטכנולוגיה עוצמתית נגד הזדקנות העור, המיועדת להחיות ולשפר אותו. חומרי הגלם הייחודיים שלהם תוכננו לתקוף בעיות שונות כדי להגיע לשלמות מוחלטת:

·       פפטיד מוזהב - מסייע לשפר את איכות השכבות העמוקות יותר של העור למראה חלק, שישקף באופן מושלם את האור;
·       רכיבים מוזהבים מחזירי אור וזהב טהור - מעניקים באופן מיידי מגע של השתקפות אור;
·     תמצית לוטוס מוזהב ("לוטוס ג'פוניקוס") - רכיב יוצא דופן המסייע בהצערת העור והגנה עליו מפני מזיקים חיצוניים, הודות למולקולות הפעילות שלו;
·       קוקטייל תמציות ורכיבים נוגדי חימצון שונים שנגזרו מתאי גזע – לשיפור מראה הקמטים וסימני הגיל ולהמרצה;
·       תערובת גרגיר נחלים שוויצרי ותמצית סויה – להפחתת כתמי פיגמנטציה ולמראה עור אחיד.


כל שנדרש הוא טיפה מהתחליב כדי להאיר את עור הפנים מבפנים. מרקמו של המוצר הינו קרמי-ג'ל ההופך לנוזלי במגע עם העור, חודר עמוק אליו ומפעיל עליו את קסמו. המראה האדמומי פוחת, הקמטים מטשטשים וניכר שיפור באלסטיות ובמרקם החלק של העור. הוא פשוט הופך להיות קורן יותר. ניתן להשתמש בו יחד עם סרום, קרם עיניים וקרם פנים, בוקר וערב. בשימוש לטווח ארוך, המראה הקורן מבפנים יועצם ויתקבל מראה זוהר כאילו השמש התאהבה בך...


אני משתמשת בתחליב הזה במשך כשלושה שבועות וחייבת להודות ששגרת הטיפוח שלי נהנית מאחד ממוצרי הטיפוח היוקרתיים והאפקטיביים הקיימים בשוק. התחליב הצליח לשפר משמעותית את מרקם העור שלי ועזר לו להיות חלק, אחיד ורגוע יותר. אני נוהגת להניח אותו בעיקר בבוקר, מעל סרום וקרם לחות, בתור שכבה שלישית. אולי זה נשמע קצת יותר מידי, אבל המרקם שלו כל כך קליל ונספג במהירות, כך שהוא אינו מורגש כלל. למי שמעדיפה, ניתן להניחו גם ישירות מעל סרום והוא מהווה בסיס נפלא לאיפור שיונח מעליו. אגב, בחברה ממליצים להשתמש בו בוקר וערב.

אמנם, בהחלט לא מדובר פה במוצר בעל תג מחיר השווה לכל כיס, אבל אם בא לכן להתפנק על מוצר מצויין ה- Cellular Radiance Perfecting Fluid Pure Gold של "לה פררי" הוא אחד המומלצים להתחיל בו. רק תזהרו, זה ממכר!

מחיר: 2,890 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)

להשיג בנקודות המכירה של לה פררי ברשתות: אפריל, המשביר החדש לצרכן, סופר-פארם, ניו-פארם, ובפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים בארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails