יום שלישי, 22 במרץ 2016

אלי גולדין היא הפנים החדשות של פנטן

הזמרת אלי גולדין (Ellie Goulding) נבחרה להיות שגרירת היופי החדשה של מותג השיער הבינלאומי Pantene PRO-V. במסגרת תפקידה, היא תוביל את הקמפיין החדש של המותג, שנושאו "Strong is Beautiful" ("חזק זה יפה").



הקמפיין החדש אמור להתמקד על הכח הפנימי – הן הרגשי והן זה של השיער. על-פי המותג, "כח זה משהו שמעמיד אותך חזרה אחרי נפילה, אתה מתכופף אבל לא נשבר. זה נכון גם בנוגע לשיער שלנו, בדיוק כמו בחיים: שיער חזק יכול להתמודד עם כל דבר."


גולדין מאשרת: "כשאני מרגישה חזקה, אני יכולה לעשות מה שבא לי. כשהשיער שלי חזק, אני יכולה לעשות איתו מה שבא לי מבלי לדאוג שהוא יינזק. השיער שלי עובר הרבה עיצובים תחת חום וצבעי שיער, במיוחד כשאני במסע הופעות. עד כה השתמשתי רק במוצרים של מותגים הנמכרים בסלוני שיער, אבל עכשיו גיליתי את Pantene PRO-V ומכאן אין דרך חזרה. Pantene PRO-V הוא מושיע השיער האולטימטיבי שלי, מאחר והוא שומר על השיער שלי חזק ויפה מאי-פעם."



ואכן, אלי גולדין מגלמת את המוטו "חזק זה יפה" בצורה מושלמת: היא חזקה, בעלת בטחון עצמי ומצליחה בכל מה שהיא מאתגרת את עצמה לעשות – אם זה בחדר הכושר, בהופעה מול איצטדיון עמוס או כסמל יופי בתנאים שלה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails