יום שלישי, 29 במרץ 2016

L'ORÉAL PARIS Gloss Color Riche L'extraordinaire Collection

לוריאל פריז משיקה בישראל את קולקציית Gloss Color Riche L'extraordinaire – סדרת שפתונים נוזליים בעלי גוון דרמטי, תכונות טיפוח של באלם ועמידות ארוכה כמו של שפתון.



ימי החורף הקרים שתרמו ליובש בשפתיים שלנו, כבר כמעט מאחורינו ואנו זקוקים כעת לשפתון שיספק לנו לחות אינטנסיבית מבלי שנאלץ לוותר על צבע ו/או ברק עשירים. כאלו הם השפתונים הנוזליים החדשים של לוריאל - Gloss Color Riche L'extraordinaire ("גלוס קולור ריש ל'אקסטראורדינר").


השפתונים הנוזליים של לוריאל בעלי מרקם חלק ומבריק מאד, בדיוק כמו גלוס אבל ללא תחושת הדבקות, והכיסוי שלהם ניתן לבניה. הפורמולה שלהם עשירה בתמציות שמנים יקרים (ארגן, לוטוס, קמליה וורד הכלב) להזנה, טיפוח והגנה על השפתיים וכן בפיגמנטים עזים המעניקים להם את הגוון העשיר. כמו כן, הם מצויידים באפליקטור גמיש המאפשר מריחה חלקה ומדוייקת.



בישראל מוצעים 7 גוונים בלבד, חלקם טבעיים וחלקם נועזים יותר, והם מוגשים באריזה מוזהבת בעיצוב יוקרתי עם חלון שקוף, המאפשר לראות את הגוון מבחוץ (תכולה: 4.2 גרם):

101 Rose Melody – ורוד רך
204 Tangerine Sonate – כתום
301 Rouge Soprano – אדום כתמתם
304 Ruby Opera – אדום
401 Fuschia Drama – פוקסיה
500 Molto Mauve – סגול שזיפי
600 Nude Vibrato – ורוד בז' ניודי


את Gloss Color Riche L'extraordinaire של לוריאל פריז ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות, תמורת סך של 102 ₪ (לפני הנחות ומבצעים שונים).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails