יום רביעי, 30 במרץ 2016

צ'רלי XCX היא הפנים החדשות של MUFE

מותג האיפור הצרפתי Make Up For Ever ("מייקאפ פור אבר") לא נוהג בדרך כלל לשתף פעולה עם סלבריטאים. גם ככה המוצרים שלהם מאד אהודים בכל העולם... אבל כשזה כבר קורה, כדאי מאד לשים לב לזה!



היום הודיע המותג, כי הזמרת הבריטית צ'רלי XCX (Charli XCX) תוביל את הקמפיין לליין עפרונות עיניים חדש שהוא ישיק - Aqua XL Eye Pencils. מלבד היכולת המופלאה שלה לכתוב שירים (היא אפילו כתבה כמה להיטים לבריטני ספירס) והקריירה האישית שלה שנוסקת לשמיים, צ'רלי XCX עשתה ציון דרך אישי בסצנת הסטייל והאיפור עם הלוק הפאנקיסטי שלה שמושפע משנות ה-90. כך שזה היה אך טבעי, ש-MUFE יבחרו בה כפנים של הקולקציה.

"כל הרוח של MUFE היא כל-כך נועזת ויש לה באמת את הגישה הזאת שאני מרגישה שהיא חלק בלתי נפרד ממה שאני עושה," מספרת צ'רלי בראיון ל-WWD. "לפעמים אני רוצה לשים מלא איפור על הפנים, כמו לוק נועז, מוגזם וצעקני, ובפעמים אחרות אני רוצה שזה יהיה פשוט וחלק."

ב-MUFE מאמינים שצ'רלי היא הכוכבת המושלמת כדי לשקף את האתוס של המותג: "חברנו לצ'רלי כדי לנסות להעביר את רוממות הרוח האמנותית של המוצר. היא צעירה, היא אוהבת להתנסות, היא אוהבת לכייף והיא לא מפחדת או נבהלת מצבע." צ'רלי תככב בסרטון בן 30 שניות ומודעות פרסום שיעלו ברשתות החברתיות השונות של המותג ושל הזמרת עצמה.


מדובר בליין, שכולל לא פחות מ-20 גוונים שונים, החל משחור עמוק ועד לטורקיז וסגול בוהק. כמו כן, העפרונות יוצעו בחמישה גימורים שונים: מאט, מטאלי, סאטן, יהלום ומנצנץ. ב-MUFE מספרים שהעפרונות נבחנו על-ידי מאפרים מקצועיים כדי לוודא שהצבעים עמידים בזעה – כולל מצבים כמו הופעה על במה. למעשה, הם טוענים שהעפרונות יהיו עמידים גם מתחת למים, ואין מישהי מתאימה יותר מאשר צ'רלי XCX כדי להדגים כיצד להשתמש בכל אחד מהצבעים בקולקציה. "כשאני מתאפרת, אני יכולה להרגיש סקסית, צנועה, קלאסית, עתידנית... כל כך הרבה דברים שונים," היא אומרת.

קולקציית העפרונות Aqua XL Eye Pencils של MUFE תעלה על המדפים ברחבי העולם החל מאמצע מאי 2016. בתמונה למטה ניתן לראות את כל הצבעים הכלולים בה:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails