יום רביעי, 22 ביוני 2016

BOBBI BROWN Skin Foundation Cushion Compact SPF 35

בובי בראון לא נשארת מאחור ומצטרפת גם היא לטרנד המייקאפ קושן עם השקתו של ה- Skin Foundation Cushion Compact SPF 35 – מייקאפ נוזלי קליל מאד באריזת קושן קומפקט.



כידוע, מקור המייקאפ קושן הינו בדרום קוריאה והגרסאות שיצאו בהשראתו הינן מגוונות מאד. יש אף המחשיבים אותו למוצר המשלב טיפוח ואיפור באחד. כפי שבובי מסבירה, המוצר החדש שלה מספק תחושה קלילה וכיסוי של מייקאפ נוזלי, המשולב עם רכיבי טיפוח רבי-עוצמה. משהו שדומה יותר ל-BB קרם, אבל שמגיע במרקם נוזלי קליל יותר ובאריזת קומפקט.

אריזת הקומפקט העגולה מכילה בתוכה כרית ספוג, הטבולה במייקאפ המספק כיסוי עדין, אבל שניתן עדיין לבניה, ושורה ארוכה של יתרונות טיפוח כמו לחות, הגנה מהשמש, מרכיבי אנטי אייג'ינג ועוד.


כפי שמעיד עליו שמו, ה- Skin Foundation Cushion Compact SPF 35 של בובי מספק הגנה גבוהה מהשמש (35SPF) ועוטף את העור בצעיף לחותי נוח שמעניק לו גימור פוקוס רך. הרעננות של הפורמולה מובטחת באמצעות טכנולוגיית קפסולה ואריזה אטומה, כך שהיא אינה מתייבשת. עד השימוש הראשון הכרית אינה ספוגה בחומר ולאחר מכן היא משחררת כמות מדוייקת של פורמולה עשירה ומזינה. בנוסף, המוצר חדור במרכיבים ממריצים כגון תמצית עץ משי ורוד וקפאין. כמו כן, משולבים בפורמולה פיגמנטים מתקני גוון כדי לטשטש פגמים, אדמומיות וגוון עור שאינו אחיד.

המוצר מוצע ב-9 גוונים שונים:
01 Porcelain
02 Extra Light
03 Light
04 Light to Medium
05 Medium
06 Medium to Dark
07 Dark
08 Deep
09 Rich


המייקאפ קושן אידיאלי לבעלות עור נורמלי עד שמן, וניתן לרכוש גם אריזות מילוי עבורו.

BOBBI BROWN Skin Foundation Cushion Compact SPF 35 הושק בימים אלו בארה"ב ובקרוב יעלה על המדפים גם ברחבי העולם.


תגובה 1:

  1. משהו במותג הזה קוסם לי תמיד, החנות הבונבונית, אדאוארדו המקסים והמוצרים שכה שמישים תמיד. אף פעם לא תתפסי אותי בלי איזה שימר בריק :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails