יום שישי, 17 ביוני 2016

Crush by Rihanna

בעוד ריהאנה מתכוננת לקראת ה-ANTI World Tour - מסע ההופעות הבינלאומי הקרוב שלה, היא מוצאת גם זמן לעסקי היופי שלה ומכריזה על השקתו של ניחוח חדש: Crush by Rihanna – הבושם השמיני במספר של הזמרת הלוהטת.



למעשה, מדובר בניחוח שני בסדרת RiRi, אחרי שכזכור, השיקה הזמרת ב-2015 את הניחוח הראשון בסדרה שגם נשא את אותו השם.

הבושם החדש מתואר כניחוח סקסי ופרובוקטיבי באופן מסתורי, ניחוח שובר גבולות וקובע כללים חדשים, מעניק תחושת העצמה, חזק, בטוח ולא מתנצל. יש בו תווים עציים חושניים המשולבים עם פירות אדומים שובבים ומאסק ורדרד שיוצרים ניחוח משכר עם טוויסט נשי ומהנה לחלוטין. הניחוח הפרחוני הממכר פותח עם שפריץ תוסס של ברגמוט, מנדרינה עסיסית ופלפל ורוד מלא חיים. ליבו- ורד ורוד מודגש עם ילנג ילנג מתובל, המתבוסס במתיקות חמצמצה של פירות יער אדומים המעניקים חתימה מעוררת תאבון; בעוד מאסק קרמי, ארז ופצ'ולי סקסי משולבים יחדיו כדי להשאיר רושם שופע ובר קיימא.


הבקבוק, שעוצב על-ידי ריהאנה עצמה, הינו בהשראת הבקבוק של הניחוח המקורי בסדרה (RiRi) והוא משלב תחושה של יוקרה ונשיות. הגוונים הזהובים העשירים שלו יוצרים כח משיכה שלא ניתן לעמוד בפניו, המודגש על-ידי נגיעה ורודה שובבה באריזה החיצונית. התבליט על הפקק, המעוצב כתכשיט יוקרתי שובה עין, הינו מפתה למגע והוא מופיע גם על אריזת הקרטון החיצונית כדי ליצור ניגוד שיקי ואופנתי לקווים הנשיים של הבקבוק עצמו.

הבושם Crush by Rihanna יעלה על המדפים ברחבי העולם החל מאוגוסט 2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails