יום רביעי, 22 ביוני 2016

PAYOT Elixir Ideal Serum

חברת הקוסמטיקה הצרפתית PAYOT משיקה בימים אלו בישראל את Elixir Ideal – סרום חדש בסדרת ה"אלקסיר" של המותג, המיועד להארה ושיפור מראה עור פנים עמום (ובכלל) ולהעניק לו תמריץ של זוהר טבעי.



הסרום החדש מיועד לכל סוגי העור וטווחי הגיל והוא תוכנן כדי להוסיף לעור מראה חיוני יותר, לשפר את המרקם שלו, להעניק לו גוון אחיד ומואר יותר, לטשטש סימני גיל ולכווץ נקבוביות.

פורמולת הסרום מכילה את קומפלקס האלקסייר היחודי והבלעדי למוצרים באותה הסדרה, שמיועד למנוע ולתקן את סימני הגיל, בשילוב עם תמצית ליצ'י- נוגד חימצון רב עצמה וסוכן לחות מעולה, המוסיף זוהר בריא לעור ומכווץ נקבוביות. בנוסף, מכילה הפורמולה ויטמין C המהווה נשק אמיתי ללחימה בכתמי פיגמנטציה, מבהיר ומאזן את גוון העור ומונע התהוות של כתמים חדשים; חומצה היאלורונית הדואגת להתפיח ולמלא קמטוטים ואבקות ממוקדות ורכות, שמשקפות את האור ומעניקות לעור הפנים גימור רך וחלק.



הסרום מוגש בבקבוק זכוכית יפייפה, מעוצב באלגנטיות. בסיסו השקוף של הבקבוק חושף את הסרום בגוון בז' פנינתי מעט. הבקבוק מצוייד במשאבה המספקת כמות מדודה בכל לחיצה, שמספיקה לשימוש על כל שטח הפנים. המרקם של הסרום נע בין ג'ל לקרם, הוא נעים מאד ונספג במהירות בעור כשהוא מותיר אותו רך ונעים למגע. כמו כן, ניתן להבחין מעט על העור באבקות הממוקדות שאחראיות על המראה המואר שלו, אבל לא באופן מאד בולט.


השימוש בסרום מומלץ בבוקר ובערב על עור נקי. אחרי שהוא נספג בעור, ניתן להמשיך בשגרת הטיפוח הרגילה.

את Payot elixir ideal ניתן להשיג בנקודות המכירה של המותג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ובפרפומריות ובתי המרקחת הנבחרים. עד סוף חודש אוגוסט הוא מוצע במחיר השקה מיוחד, בסך 149 ₪ בלבד (תכולה: 50 ₪).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails