יום חמישי, 2 ביוני 2016

SABON Youth Secret Collection

"סבון" משיקים את "סוד הנעורים" (Youth Secret) – סדרת מוצרי אנטי-אייג'ינג חדשה לטיפוח עור הפנים, בעלת פורמולה מהפכנית, המבוססת על חלבונים ביומימטים.



אף פעם זה לא מוקדם מידי מכדי לדאוג לטפח את העור שלנו ולשמור עליו. כבר בשנות העשרים המוקדמות לחיינו מתחילים להראות סימני הגיל על העור שלנו בדמות קווים דקים, קמטים קטנים בזוויות העיניים, קמטי ההבעה מעמיקים, כתמי פיגמנטציה מתחילים להופיע, רמת הלחות בעור פוחתת וכמו גם יעילות המערכת החיסונית שלו.

סדרת האנטי-אייג'ינג Youth Secret החדשה של "סבון" מציעה פתרון מהפכני וחדשני לטיפול בכל אותן בעיות עור. הסדרה מבוססת, כאמור, על שני חלבונים ביומימטים (חלבונים שנוצרו בתנאי מעבדה ותואמים לתהליכים הטבעיים). האחד מעורר את ייצור הקולגן והאלסטין והשני דואג להרפיית השריר (מחקה את פעילות הבוטוקס). בנוסף, מכילה הפורמולה רכיבים צמחיים טבעיים, כמו גליצרין טבעי, חמאה שיאה, תמציות שמנים (קוקוס, זרעי חוחובה, שקדים מתוקים, סויה, אבוקדו), תמצית אלוורה, וויטמינים C ו-E ועוד. רכיבים אלו מספקים הזנה, לחות והגנה לעור, מבהירים אותו ומגנים עליו.


הסדרה מכילה מוצרים שונים, המהווים יחדיו שגרת טיפוח מלאה, שבחברה מבטיחים, כי שימוש בהם יגרום לעור להראות חלק, גמיש ובעל גוון אחיד יותר. עומקם של הקווים והקמטוטים יצטמצם ותעוכב הופעתם של חדשים:

Deep Cleansing Face Cleanser – תכשיר לניקוי הפנים (200 מ"ל, 89 ₪): מכיל רכיבי ניקוי עדינים, מזין ומרגיע את העור, מבהיר אותו והופך אותו לזוהר יותר. כמו כן, מגן עליו מרדיקלים חופשיים ומכין אותו לקליטה חלקה יותר של שאר המוצרים בסדרה.

Renewal Serum – סרום פנים (30 מ"ל, 228 ₪): מבהיר ומטשטש סימני פיגמנטציה, מזין את העור, מלחח ומרגיע אותו וכן מעניק לו מראה זוהר יותר.

Rejuvenating Eye Cream – קרם לחות לעיניים (15 מ"ל, 170 ₪): מצמצם ומפחית הופעת קמטוטים, עיגולים כהים ונפיחויות, שומר על רמת לחות אופטימלית ומספק לעור הזנה אינטנסיבית. הקרם מצוייד באפליקטור קריר מיוחד, שמעסה את האיזור העדין שסביב העיניים וממריץ את זרימת הדם.

Nourishing & Protecting Face Cream SPF25 – קרם לחות לפנים (50 מ"ל, 198 ₪): קרם לשימוש יומיומי עם מקדם הגנה 25. מפחית קמטים, ממצק את העור ומעניק לו גמישות. מכיל רכיבי הבהרה והרגעה ושומר על רמת לחות מאוזנת במשך כל היום.

Brighting Face Cream – קרם הבהרה (50 מ"ל, 199 ₪): מבהיר, מצמצם כתמי פיגמנטציה ומעכב ייצור מלנין, מעניק מראה אחיד וזוהר יותר לעור בתוך 4 שבועות בלבד.

Smoothing Night Cream – קרם לילה (50 מ"ל, 208 ₪): קרם פעיל המבהיר את גוון העור, מפחית ומצמצם מראה קמטוטים, מזין את העור, מלחח אותו ומרגיע אותו במהלך הלילה.

מוצרי הסדרה אינם מכילים SLS ופראבנים והם מתאימים לכל סוגי העור.

ניתן להשיג ברשת חנויות SABON או באתר www.SABON.co.il.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails