יום רביעי, 22 ביוני 2016

KENZO Totem

ברוכים הבאים לשבט ה"טוטם"! מותג האופנה הפריזאי "קנזו" (Kenzo) משיק בישראל את Totem – אוסף של שלושה ניחוחות יוניסקס חדשים המיועד לדור המילניום, המאפשר לכל אחד מהצרכנים לבחור את פרופיל הריח המתאים ביותר לסגנון האישי שלהם.



שלושת הניחוחות באוסף "טוטם" של קנזו נבדלים ביניהם באמצעות קוד צבע, שאמור לגלם רעננות, אנרגיה וחושניות. הרעיון העומד מאחורי השקתם של שלושת הניחוחות יחדיו מאפשר ללקוחות לחקור את מכלול האוסף ואולי אפילו לרכוש לעצמם את כולו, כך שיוכלו לבטא את מיגוון מצבי הרוח האישיים שלהם באמצעות כל אחד מהריחות: כתום (אנרגיה), צהוב (רעננות) וכחול (חושניות).



טוטם כחול (בשמים: אנטואן לי וז'אן ז'אק): ניחוח פירותי חושני ממכר, אבל רגוע. אננס מתוק פותח את הניחוח עם נגיעה קסומה ומעודנת. הל בתו הלב מוסיף תחכום ועידון. בסיס עם תו ארז מקרין חמימות מזמינה ומלהיבה.

טוטם צהוב (בשם: כריסטוף ריינו): ניחוח פירותי הדרי, מאד רענן, עולץ ותוסס. משלב רעננות של אשכולית ורודה עם רכות של עלי תה, המועצמת על ידי אקורד של תוו עורי עצי שמוסיף עומק לניחוח העליז.

טוטם כתום (בשמים: נטלי גרציה-סטו ואוליבייה פסצ'או): ניחוח פרחוני אנרגטי עם תווים עציים, מואר ומהפנט כאחד. תו עליון עם תפוז מריר מעורר את החושים, ומועצם על ידי תמצית פריחת לימון. וטיבר מגדיר תבנית מוסיף קלסיציזם לניחוח נצחי, צעיר ומעודן.


למעשה, האוסף מתואר על-ידי בית "קנזו" כניחוחות "עם פיצול אישיות מכל העולם. חופשיים ליצור, חופשיים לשתף יחד. אנרגיה חיובית. משאלה אחת, להפוך את העולם למקום טוב יותר." כדי לגלם את הרוח העומדת מאחורי אוסף הניחוחות נבחרו תשעה רקדנים ורקדניות ממוצא ו/או רקע אתני שונה, כשכל אחד מהם מבטא סגנון ריקוד אחר ושמחת חיים משלו. כל התשעה התייצבו מול מצלמתו של פטריק גדג' המהולל. ככה זה נראה מאחורי הקלעים:


בקבוק הבושם עוצב על-ידי הסטודיו היפני "ננדו" (Nendo) בצורת טוטם – אותם עמודי עץ מגולפים ששימשו כסמלים לשבטים האינדיאנים בעבר. הטוטם הינו פשוט, אסרטיבי, עומד על זהותו ומקבץ סביבו אנשים יחדיו. הבקבוק עשוי זכוכית בגוון כחול כהה עמוק ונושא עליו גומיה בגוון הניחוח. אריזת הקרטון מעוצבת בהדפסים גיאומטריים בשחור ולבן, המשקפים את האנרגיה הכלולה בבשמים.


גם האימג' שמלווה את הקמפיין לאוסף, מנסה לבטא את הרעיון של עמוד הטוטם עם צילום של שלושה דוגמנים מסגנונות שונים, האחד מעל השני.


את אוסף ה"טוטם" של קנזו ניתן להשיג באופן בלעדי ברשת סופר פארם בלבד, תמורת סך של 169 ₪ (תכולה: 50 מ"ל) לכל אחד מהניחוחות באוסף.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails