יום רביעי, 19 באוקטובר 2016

הזמרת סיארה היא שגרירת היופי החדשה של רבלון

שנת 2016 היתה שנה מעולה עבור זמרת הפופ סיארה (Ciara): היא התארסה, התחתנה וסגרה חוזה דוגמנות עם סוכנות הדוגמנות הגדולה IMG. כעת יש לה גם חוזה ענק עם מותג האיפור REVLON, שבחר בה כשגרירת היופי הבינלאומית החדשה שלו.



סיארה בת ה-30, מצטרפת לשורה של שגרירות יופי מכובדות אחרות של המותג, ביניהן האלי ברי, אמה סטון ואוליביה ווילד. התפקיד החדש הוא, בעצם, חלום חייה של סיארה, שמגלה כי יש לה קשר עם המותג מרגע היוולדה: "אמא שלי ניסתה לחשוב על שם עבורי, כשאבא שלי קנה לה בושם בשם 'סיארה' של רבלון. היא מייד התאהבה בריח ובשם של הבושם. זה מדהים לחשוב שאחרי כל השנים האלה אני מצטרפת למשפחת 'רבלון' כשגרירה העולמית החדשה של המותג."

בושם "סיארה" של רבלון

את ההודעה על מינוי השגרירה החדשה, פרסם המותג לראשונה בחשבון האינסטגרם שלו:


כשעה לאחר מכן, גם סיארה יצאה בהודעה משלה לעוקבים שלה:


במסגרת תפקידה, תככב סיארה בין השאר במודעות הפרסום למוצרי עיניים חדשים בסדרת "ColorStay" ולשפתוני "Kiss Balm" של המותג, שיושקו בינואר 2017. אבל היא תהיה גם הפנים של הקמפיין “Choose Love” ("בוחר באהבה"), שהינו למעשה חלק מקמפיין גדול יותר של המותג - Love Is On, שהושק לראשונה ב-2004 ומתמקד בלחגוג את האהבה ואת כל ההיבטים החיוביים שלה.


התמונות הראשונות של הקמפיין 'Choose Love' בכיכובה של סיארה יעלו כבר בסוף השבוע הנוכחי. בינתיים, חשף המותג כמה תמונות "מאחורי הקלעים" של הצילומים:



"זה כל-כך מרגש להיות חלק מקמפיין ‘Choose Love’, משום שהמסרים מקבילים לכל מה שקרה וקורה בחיים שלי," מצהירה סיארה ומוסיפה: "לאחר המסע האישי שעברתי במהלך חיי, אני מאמינה מאד בהעצמה נשית וזה באמת חשוב גם לרבלון. זה דבר מרגש, כי אתה יודע, זה גדול יותר מאשר איפור. הם לוקחים את זה צעד אחד קדימה על-ידי שימוש בפלטפורמה כדי לעזור לעשות את השינוי."

ברבלון מסכימים עמה: "כאשה המהווה דוגמא לבטחון ויופי, סיארה היא שגרירה מושלמת עבור רבלון," אומר פביאן גרסיה, נשיא ומנכ"ל רבלון. "סיארה היא אמנית מוכשרת, אשה אוהבת ואמא ומודל להעצמה נשית. אנו גאים שהיא תייצג את המותג שלנו, מאחר והיא מגלמת את המשמעות העומדת מאחורי הקמפיין 'Choose Love'."


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails