יום ראשון, 30 באוקטובר 2016

Dior J'adore Huile Divine Oil

בפעם הראשונה אי פעם, פרח הוֶרֶד מגראס (Rose de Grasse) שבפרובנס - המרכיב החושני של "דיור", מופיע במוצר לאמבט ולגוף. המותג היוקרתי המפורסם משיק את J’adore Huile Divine Oil – שיקוי מזין יוקרתי, ההופך את חוויית הרחצה לתענוג חושי אמיתי.



שמן יוקרתי זה עוצב על-ידי פרנסואה דמשי (François Demachy), "בָּשָׂם הבית" של המותג מאז 2006. הניחוח הזוהר והנקי המקורי, שנוצר בשנת 1999 על-ידי קאליס בקר (Calice Becker), כולל הרכב מתוק ונעים שמרוענן על-ידי מנדרינה בחלק העליון שלו; ליבו- יסמין, שזיף, סחלב וורד, ובסיסו- חיעד, מאסק ופטל.


השנה, בד בבד עם השקתו של הניחוח J'adore Lumiere Eau de Toilette, "דיור" משיקים כאמור את J’adore l’Huile Divine Oil, שניתן לשימוש הן כשמן רחצה והן כשמן גוף. מספר טיפות מהשמן היוקרתי הזה יהפכו מים לאמבט חלבי. בהנחה ישירה על העור, השמן מרכך ומזין את כל הגוף ועוטף אותו בצעיף משי רך וקטיפתי.


התווים המתוחכמים של הניחוח "ז'אדור" הועברו לתוך המרקם העשיר והשומני. הזר הפרחוני של תמציות ילנג-ילנג, ורד אורגני ויסמין סמאבק זהה לזה המופיע בהרכב של הבושם. פרנסואה דמשי מסביר: "העבודה על ההרכב של J’adore l’Huile Divine היוותה אתגר טכני. זו היתה משימה מרגשת, מאחר והייתי צריך 'להכנס' לתוך הבושם תוך התמקדות במרכיבים החשובים ביותר. זו היתה עבודה אינטרוספקטיבית שאיפשרה לי לחלץ את הנשמה של ז'אדור."

השמן האלוהי החדש של "דיור" מגיע בבקבוק זכוכית יוקרתי (200 מ"ל), מעוצב בצורת כד יווני, ודומה (עד כמעט זהה) לזה של הבושם באותו הניחוח.


את ההשקה של השמן הריחני מלווה סרטון חדש של הבושם "ז'אדור" - הכוכב של המותג. בקליפ בן ה-45 שניות, הנושא את השם "The Absolute Femininity" ("הנשיות המוחלטת"), מככבת שגרירת היופי הוותיקה של המותג, השחקנית האמריקאית היפייפיה שרליז ת'רון. על עבודת הבימוי שלו אחראי הצלם והקולנוען הצרפתי ז'אן-בטיסט מונדינו (Jean-Baptiste Mondino).

בפרק החדש בסדרת סרטוני "ז'אדור", מופיעה שרליז ת'רון במדבר עצום, עשוי ממים ואבנים בצבע אוכרה (חום-צהוב), בנקודת המיזוג בין השמים והארץ, כאשר אור חם וזהוב מאיר את הסצנה כולה. זהו, למעשה סרטון המסמל את המימד המיסטי שבו המושג 'יוקרה' מגדיר מחדש את מה שמעניק לנו הטבע כהרבה יותר יפה. הוא מגלה צד מוזהב חדש, שנפגש בין שני אלמנטים.



השמן החדש של "דיור" זמין בימים אלו ברשת "ספורה" ויגיע לנקודות מכירה נוספות ברחבי העולם החל מנובמבר 2016. אלינו, סביר להניח, הוא יגיע מאוחר יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails