יום שלישי, 4 באוקטובר 2016

MAC X Helmut Newton Collection Fall 2016

מותג הקוסמטיקה MAC משיק קולקציה קטנה במהדורה מוגבלת לכבוד צלם האופנה האגדי הלמוט ניוטון ז"ל, שהיה ידוע בזכות העבודות האלגנטיות שלו, הטעונות באנרגיה ארוטית.



הלמוט ניוטון (1920-2004) היה ידוע בזכות צילומי האופנה והעירום שלו. מול עדשת המצלמה שלו עמדו דוגמניות ושחקניות מפורסמות ביותר, כמו קתרין דנב, סילבי ורטן, בריג'יט נילסן, גרייס ג'ונס, קארן מולדר, מוניקה בלוצ'י, סינדי קרופורד וקלאודיה שיפר. עבודותיו של ניוטון פיארו באופן קבוע את כל המגזינים הנבחרים ביותר בעולם, כמו "ווג" ו"ואניטי פייר". הוא הצליח להציג בהן באופן מדוייק את הזוהר וההעצמה הנשית.

הלמוט ניוטון

"תמיד היתה לי הערכה רבה לעבודותיו של הלמוט ניוטון - הדיוק והזוהר של התמונות שלו, כמו גם הכח והאלגנטיות של הנשים שהוא צילם," אומר ג'יימס גייג'ר, המנהל הקריאטיבי וסגן נשיא בכיר ב- MAC. "לכבוד הוא לי להיות מסוגל ליצור אוסף איפור שלוכד את החזון הפרובקטיבי שלו בדרך של MAC."

טיגי מקוניקי, הסוכנת של הלמוט ניוטון, אומרת: "MAC תמכה בתשוקה של הלמוט ניוטון להציג את עבודותיו... הוא אהב לדחוף את הגבולות של מה שמקובל, תוך שהוא נשאר שיקי ודינמי. כמו הלמוט ניוטון, גם MAC דוחפת את גבולות היופי, המגדר ומעבר. שניהם, בו זמנית, מודרניים וקלאסיים כמו גם מעצימים."

הקולקציה המושקת לכבוד הלמוט ניוטון לוכדת את הטעם הפרובוקטיבי האנין של הצלם הידוע, כשהיא מלבישה את השפתיים בגוון יין חושני, בעוד העיניים מוכהות בגוונים של שחור ולבן, כמו האסתטיקה המאפיינת את ניוטון. הציפורניים משוחות בגווני לק בהשראת מונטה קרלו וברלין – שתי ערי הבית שלו. האריזות של המוצרים בקולקציה מעוטרות בתצלומים האייקוניים ביותר של ניוטון – כך שהיצירה שלו נותרת ייחודית ובעלת השפעה כתמיד.


בקולקציה:

Point 'N' Shoot Eyeshadow Quad – רביעיית צלליות (מהדורה מוגבלת):
·       Real Fantasy – לבן קליפת ביצה רך (מאט)
·       Hard Currency – אפור (מאט)
·       Influential – חום (סאטן)
·       Point ‘n’ Shoot – שחור (מאט)


Retro Matte Liquid Lip Colour – שפתונים נוזליים רטרו (מהדורה מוגבלת):
·       Chateau M – יין אדום כהה
·       High Heels – אדום
·       Self Portrait – שזיף כהה


Mascara Upward - מסקרה:
·       Black – שחור


Liquid EyeLiner – אייליינר נוזלי:
·       Boot Black – שחור


Studio Nail Lacquer – לקים (מהדורה מוגבלת):
·       Monte Carlo – אדום
·       Call Time – לבן
·       Berlin – שזיף כהה


הקולקציה תהיה זמינה באתר האינטרנט של המותג החל מה-27 באוקטובר 2016 ועל המדפים בחנויות נבחרות בלבד החל מה-3 בנובמבר 2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails