יום שני, 3 באוקטובר 2016

YSL Sparkle Clash Makeup Collection Holiday 2016

קולקציית החגים של מותג היופי הצרפתי "איב סאן לורן" לשנת 2016 מכונה בשם Sparkle Clash ("התנגשות מנצנצת"), וכיאה לשמה הם כוללת מוצרים חגיגיים מנצנצים ומבריקים, שיתאימו במיוחד לאווירת המסיבות.



על עיצוב הקולקציה אחראי לויד סימונדס, מנהל האיפור היצירתי של המותג, שמסביר:  "הרעיון שעומד מאחורי מראה החג הוא לגמרי לחשוב מחדש על הדרך האופנתית המיושנת של יישום דקדקני של שכבות קוסמטיקה, רק בגלל ששוב הגיע הזמן הזה של השנה. רציתי להחזיר את ההנאה לתוך הזוהר ולהפוך את הכל לקל יותר ליישום, כך שאפילו איפור ירגיש כמו מסיבה. האם לא כך בעצם אמורה להיות העונה הזו של השנה?"


הקולקציה החגיגית כוללת פריטים שונים לאיפור העיניים, הפנים, השפתיים והציפורניים – כולם במהדורה מוגבלת:

Multi-Usage Palette Collector Sparkle Clash – פלטה הכוללת את כל מה שצריך לאיפור העיניים, הפנים והשפתיים: סומק/היילייטר ורוד; ארבע צלליות מנצנצות בגוונים של שזיף, ברונזה, זהב וורוד מטאלי; שני שפתונים בגוונים ורוד רך ואדום. אריזת הפלטה המרהיבה מעוטרת בנצנצים כסופים וזהובים.


Lumiere Divine Highlighting Finishing Powder Palette – פודרה מאירה קלילה, המעניקה לפנים מראה זוהר ומואר. מיועדת ליישום על עצמות הלחיים, גשר האף, עצם הגבה וקשת הקופידון בשפתיים. הפודרה מגיעה באריזה יוקרתית מוזהבת.


Rouge Pur Couture Star Clash Lipstick – מהדורה חגיגית ומוגבלת של שפתונים מסדרת "רוז' פיור קוטור" של המותג, שלכבוד עונת החגים עוטרו בתבליט של כוכבים עליהם והולבשו באריזה מנצנצת בזהב וכסף. פורמולת השפתונים עצמם עשירה ברכיבי לחות ונוגדי חימצון, המותירים את השפתיים רכות, גמישות וחלקות. 

בקולקציה מוצעים 6 גוונים אייקוניים, המתאימים לעונה:
·       No.1 Le Rouge
·       No.70 Le Nu
·       No.52 Rouge Rose
·       No.19 Le Fuchsia
·       No.09 Rose Stiletto
·       No.13 Le Orange



Touche Eclat Strobing Light Highlighter – גם ה"טוש אקלה" המפורסם של המותג מוצע במהדורה חגיגית מוגבלת עם אריזה בעיצוב מחודש עם נצנצים זהובים וכסופים. המוצר עצמו מיועד, כמובן, לטשטש סימנים ופגמים בעור וכמו כן להאיר ולהבהיר אותו.

Volupte Tint-in-Oil – ליפגלוס בעל פורמולה המכילה שמנים מזינים ופיגמנטים, המיועדים להעניק תחושת נוחות לשפתיים.
·       12 Rock My Pink – ורוד (מהדורה מוגבלת)


La Lacque Couture Sparkle Clash – הלק האייקוני של המותג מוצע בקולקציה בשני גוונים מוגבלים לעונת החגים של שנת 2016:

·       78 Gold Clash – זהב מנצנץ
·       79 Silver Clash – כסף מנצנץ


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מנובמבר 2016.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails